Szegedi vendéglátás: fogyassz, vagy menj!

Ezúttal egy fogyasztóvédelmi blog foglalkozik a szegedi vendéglátással.

A Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blogon osztotta meg egy szegedi fiatal a Cooltourban vele megesetteket. A beszámoló szerint az egyébként sem teli helyiségben egy olyan asztalhoz ültették le őket, ahonnan gyakorlatilag felállították az addig ott ülőket.

Miután megkapták rendelésüket és a társaság később érkező tagjaira vártak, a felszolgáló -akiről kiderült, hogy maga a tulaj, az asztalukhoz ment és további fogyasztásra, vagy távozásra szólította fel őket, amire nem voltak hajlandóak.

“Na innentől lett érdekes a történet… (Közben ketten isszák a forró csokit…)
Csávó: Akkor be lehet szállni a rezsibe!!! Havi 3 millió, csak fogyasztó vendégek lehetnek itt. Rendeljetek vagy menjetek most!
– Együtt vagyunk!
Csávó: Nem rendeltek, menjetek el!
Jó megisszák a többiek az elmegyünk mindannyian.
Abban a hitben éltünk, hogy jó hát parasztok megisszuk és elmegyünk. Ám ez a történet, még nem itt ér véget… Kettő percen belül megjelenik a csávó. Itt van két darab 1000Ft-os italkupon meg lehet venni. (biztos veszünk italkupont, amikor ekkora parasztok voltak…)” – írja Richárd a Tékozló Homáron.

A poszthoz fűzött kommentek szerint valószínűleg nem teljes így a történet, de tény, hogy sok tulajdonost sokkolhatnak a forgalommal összhangban nem álló bérleti díjak Szegeden.

Az elmúlt héten a szegedi halászléket húzta le az egyik legismertebb gasztronómiai kiadvány, mondván, hogy nem eléggé halízűek, túl sósak és pörköltszagúak az az itt készülő specialitások.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.