Szórakozás

Kezdődik a bikiniszezon: 8 tipp

Koltay Miklós
Koltay Miklós

2013. 05. 02. 12:10

Egy kis odafigyeléssel és testmozgással elérhető a kívánt álomalak. Önmagában a sporttól nem fogyunk le, mellette fontos, hogy táplálkozási szokásainkon is gyökeresen változtassunk. Rubint Réka tanácsai.

Korábban a témában:

Automatikus folyamat, hogy ha koplalni kezdünk, némi fogyás után szervezetünk raktározni kezd. A táplálkozási szokások megváltoztatásával azonban ismét formába hozhatjuk magunkat! Azt, hogy valaki milyen formában van, azt 80 százalékban a táplálkozás, 20 százalékban a mozgás határozza meg. A rossz táplálkozási szokások meghosszabbíthatják a várt eredmény elérését.

A nap egyik legfontosabb része a kezdet, ez alapozza meg ugyanis a folytatást. Meghatározza azt az energiát, amellyel nekiugrunk az előttünk álló feladatoknak, befolyásolja a jókedvet, és hogy mekkora lendülettel győzzük le az akadályokat. A sikerhez fontos, hogy minden reggel legyen pár perc, ami csak rólunk szól. Egy cukormentes müzliszelet, vagy esetleg frissen préselt gyümölcslé nagyon jó energiaadó táplálék lehet, de fogyaszthatunk akár gyümölcsöket is natúr joghurtba elkeverve – ezek mind hosszú távú energiát adnak! Emellett kezdjünk reggel 20-30 perc edzéssel! Nem csak a közérzetünk lesz jobb, de az anyagcserét is beindítja!

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

Kommentek

Miniature figures near Bitcoin physical coin. Futures on Bitcoins increased by more than 20% after their American debut on the Chicago Cboe Futures Exchange.  (Photo by Manuel Romano/NurPhoto)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.