Szórakozás

Legális drogtól vakult meg egy lány

24.hu
24.hu

2013. 02. 07. 10:06

Legálisan kapható keveréket szívott el egy kamaszlány, amelynek olyan hatása van, mint a marihuánának. A szer azonban komoly agykárosodást okozott - írja a Házipatika.com.

A 17 éves texasi Emily Bauer egy benzinkúton vásárolt egy legálisan kapható, gyógynövényekből és szintetikus anyagból álló keveréket, potpourrit, amelynek hatása a marihuánához hasonló. A hamis drogot “fűszer“, vagy “K2” néven is emlegetni szokták a szlengben és a fiatalok körében azért népszerű, mert olyan érzést vált ki, mintha füves cigarettát szívnának.

A fiatal lány tavaly decemberben barátaival körülbelül negyedórán át szívta a keveréket, majd arra panaszkodott, hogy migrén gyötri és le kellett feküdnie. Kiderült: a szer hatására több stroke-on esett át és magán kívül volt: maga alá vizelt, nekiment a falnak és agresszíven viselkedett. Ezt követően kórházba szállították, ám a szer hatása még egy nap múlva is éreztette hatását: durván viselkedett és megsebezte magát.

Ezt követően kómába esett, amely alatt az orvosok kimutatták a stroke-ok hatásait. Ám az agyban folyamatosan nőtt a vérnyomás. Bár azonnal megműtötték, olyan súlyos agykárosodást szenvedett, hogy a 17 éves kamasz megvakult és jelenleg is ápolókra van utalva.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Németh Sándor: Előfordult, hogy a szocialisták zsaroltak

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.