Szórakozás

Szén-monoxid-mérgezés Tényőn

Németh D. László

2012. 12. 09. 10:35

A kandallóból szivárgott a gáz.

Korábban a témában:

Szén-monoxid mérgezés gyanújával két felnőttet és két gyermeket szállítottak kórházba a mentők szombat este a Győr közeli Tényőről.

Az előzetes vizsgálatok alapján a házban lévő kandalló szelelt rosszul, ebből szivároghatott a mérges gáz.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

February 1946: Russian writer Ilya Ehrenburg (L) sitting with the President of the Hungarian-Russian cultural society.  (Photo by John Phillips/The LIFE Picture Collection/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.