Szórakozás

Beperelte Vágó Istvánt a TV2

Nehéz helyzetbe sodorta a tévést, hogy napvilágra kerültek egy rendezvényen elhangzott mondatai.

Váratlanul beperelte a TV2 Vágó Istvánt, aki fél évvel ezelőtt távozott a csatornától váratlanulírja a Bors. A műsorvezető akkor azt állította, tudta nélkül bontotta fel vele a csatorna a szerződést, ennek ellenére mindvégig diplomatikusan fogalmazott egykori kenyéradójáról. Két hónappal ezelőtt azonban a Demokratikus Charta pécsi szervezetének vendégeként arra tett utalást, hogy politikai indítékok állhatnak elbocsátása mögött.

A lapnak akkor így nyilatkozott: „Azt kellene cáfolniuk, hogy jelent-e meg a Helyi Téma hirdetése, logója náluk, valamint azt, hogy a Hír Tv-től oda küldött szerkesztő van-e a nyakukon. Arról is mondhatnának valamit, igaz-e az, hogy a kutatások szerint a TV2 híradója a legkevésbé kiegyensúlyozott”.

A köztudottan baloldali elkötelezettségű Vágó a lap megkeresésére ezúttal nem kívánt nyilatkozni és a TV2 is szűkszavúan kommentálta az értesülést. Közleményükben azt írták, egy ideig türelmesen figyelték a csatorna ellen indított rágalomhadjáratát, amelyet legtöbbször légből kapott összeesküvés-elméletekkel színezett, de néhány nyilatkozatával túl messzire ment, így a TV2 vezetése úgy döntött, a bíróság előtt számoltatja el az exkvízmestert valótlan állításaiért.

Címkék: tv2vágó istván

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.