Szórakozás

Berlusconinak sok volt a meleg IKEA-reklám

Az olasz miniszterelnök lapja, az Il Giornale teljesen felháborodott, amiért a svéd óriás két pasival illusztrálta a „család” fogalmát.

„Minden család előtt nyitva állunk” – olvasható az IKEA egyik plakátján, ami a cég legújabb szicíliai boltjának megnyitójára készült. És annak ellenére, hogy a mélyen katolikus környékbelieket különösebben nem érintette meg két kézenfogva álldogáló férfi látványa, az Il Giornale kikérte magának a cég „provokatív” reklámfogását.

IKEA reklám

A családi értékek védőbástyájaként aposztrofált lap szerint az IKEA hirdetése nem a melegek jogaiért való kiállás, hanem egyszerű és olcsó marketingfogás, arról nem is beszélve, hogy nem ez az első alkalom, hogy a cég ilyen eszközökhöz nyúl. Az Il Giornale állítja, az IKEA „svéd imperializmusra” törekszik, ahol azáltal tesznek mindenkit egyenlővé, hogy ugyanolyan, uniformizált és olcsó bútorokat sóznak rájuk.

Az állítólag botrányosra sikerült kampány ellenére a cataniai üzletnyitó napján több mint 20,000 ember volt kíváncsi az IKEA „imperialista” termékeire – az áruház megnyitása pedig 308 embernek adott munkát.

AJÁNLOTT LINKEK:

Berlusconi lapja utálja a meleg IKEA-reklámot – angolul (Jezebel)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik