Szórakozás

Caramel pénz nélkül is vállalta a BKV-nak

Egy fillért sem fizetett a szerdai rekláminterjúért a közlekedési vállalat.

Ismert emberekkel kampányol a BKV a Metropolban: szerdán például Molnár Ferenc Caramel adott interjút közlekedési szokásairól az újságnak. A vállalat a Hír24-nek azt írta: több ilyen PR-cikk megírását is tervezik, attól függően, hogy ki vállalja a riportot.

Szerettük volna megtudni, vajon mennyibe kerül mindez a társaságnak, és miért nincs egyértelműen feltüntetve, hogy BKV-s reklámot olvashatunk. Kérdéseinkre válaszolva azt írták: nem hirdetésről, hanem PR-cikkről van szó, ami abból is látszik, hogy bekeretezték. A Metropollal kötött szerződés alapján a BKV-nak ingyenes hirdetési felület jár az újságban, így ezért nem kellett fizetniük. Az ismert interjúalanyok pedig nem kapnak tiszteletdíjat, mert csak olyanokat akarnak megszólaltatni, akik e nélkül is vállalják, a nyilatkozatot – áll a BKV levelében.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik