Forma-1
lewis hamilton (lewis hamilton, )

Egy körrel előbb intették le a Kínai Nagydíjat

Sport24
Sport24

2014. 04. 20. 17:57

A túlbuzgó versenybíró szerencséjére a pontszerző helyeken nem volt előzés a végén.


Lewis Hamilton győzelme egy pillanatig nem forgott veszélyben Kínában
Fotó: Europress Fotóügynökség

Némileg módosította a vasárnapi Forma-1-es Kínai Nagydíj végeredményét a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA), miután kiderült: túl korán intették le a győztes Lewis Hamiltont – írja az MTI.

A túlbuzgó kínai versenybíró már egy körrel a verseny hivatalos vége előtt elkezdte lengetni a kockás zászlót, így a szabályok szerint az 56 körös futam utolsó két körét nem veszik figyelembe – azt sem, hogy a japán Kobajasi Kamui (Caterham) az utolsó körben megelőzte a francia Jules Bianchit (Marussia) a 17. helyen.

Az élcsoport sorrendjét és a pontversenyeket nem érinti a módosítás.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

Hooded computer hacker working on desktop PC computer. P2P and piracy, computer virus and trojans, phishing, malware and ransomware concept with glitch effect.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.