Forma-1
mclaren mercedes (mclaren, mclaren mercedes, )

1750 pohárból F1-es versenyautó

Igaz, hogy animáció, annak viszont hatásos a Johnnie Walker új kampányfilmje. Az ismert italmárka régóta együttműködik a McLaren-csapattal, együtt népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást, vagyis a szeszelj, de ne ülj volánhoz hozzáállást.

A számítógépes grafikával készített kampányfilmben 1750 digitális pohár áll össze egy F1-es autóvá, ami később képzeletbeli falnak ütközik. Látványos demonstrációja annak, hogy döntéseink milyen könnyen befolyásolják a sorsunkat, főleg ha egy vödör whisky elfogyasztása után hozzuk őket – írja a vezess.hu.

Az együttműködésben a pilóták is részt vesznek, arcukat adják a kampányokhoz, így a példaképek által tolmácsolt üzenet talán komolyabb nyomot hagy a nézőkben.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Image: 73905632, Szabó Edit keramikus művész (Szabó Edit Design) és Simonyi Kristóf kézműves pék (Kópic pékség) kenyérsütő kerámia edény és kovászos kenyér készítő workshopja a Harisnyagyár területén lévő műhelyükben, az óbudai Bogdáni úton., Place: Budapest, Hungary, Model Release: No or not aplicable, Property Release: Yes, Credit: smagpictures.com
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.