Forma-1

1750 pohárból F1-es versenyautó

mclaren mercedes (mclaren, mclaren mercedes, )
mclaren mercedes (mclaren, mclaren mercedes, )

Igaz, hogy animáció, annak viszont hatásos a Johnnie Walker új kampányfilmje. Az ismert italmárka régóta együttműködik a McLaren-csapattal, együtt népszerűsítik a felelős alkoholfogyasztást, vagyis a szeszelj, de ne ülj volánhoz hozzáállást.

A számítógépes grafikával készített kampányfilmben 1750 digitális pohár áll össze egy F1-es autóvá, ami később képzeletbeli falnak ütközik. Látványos demonstrációja annak, hogy döntéseink milyen könnyen befolyásolják a sorsunkat, főleg ha egy vödör whisky elfogyasztása után hozzuk őket – írja a vezess.hu.

Az együttműködésben a pilóták is részt vesznek, arcukat adják a kampányokhoz, így a példaképek által tolmácsolt üzenet talán komolyabb nyomot hagy a nézőkben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik