Forma-1

Eurómilliókat hoznak a Renault új szponzorai

Négy új szponzor logója is felkerül a Renault F1-es versenyautóira a hétvégi Olasz Nagydíjtól. Közel tízmillió eurót hoznak a szerződések.

Egyre biztosabbnak tűnik, hogy Nick Heidfeldnek anyagi okok miatt kellett átadnia a helyét Bruno Sennának a Lotus Renault GP-nél. Noha Senna korábban hangsúlyozta, hogy nem szponzori háttere miatt kapott lehetőséget, egy brazil lap már múlt héten megszellőztette, hogy Sennával együtt két új támogató, a brazil OGX olajcég és a borotvagyártó Gillette csatlakozott a csapathoz.

A Renault hivatalos közleményéből most kiderült, hogy nem is kettő, hanem rögtön négy új reklámozó jelent meg az istállónál, a megállapodások az Olasz Nagydíjtól a szezon végéig érvényesek. Az OGX és Gillette mellett beszállt a Renault költségvetésébe a brazil telekommunikációs vállalat Embratel, amely már jó ideje Senna személyes szponzora, illetve a gyógyszerészeti vállalat Auden McKenzie is.

Kiszivárgott hírek szerint a Gillette és az Embratel 3,5-3,5 millió euróval, az OGX 1,75 millió euróval, míg az Auden McKenzie 875 ezer euróval segíti a Renault-t. “Örömmel üdvözöljük a nem kevesebb mint négy új partnerünket kereskedelmi portfóliónkban” – nyilatkozta Eric Boullier, a Renault csapatfőnöke. “A Lotus Renault GP osztozik a márkák célkitűzéseiben, a lehető legmagasabb szinten akar teljesíteni világklasszis technológiák segítségével. Alig várjuk a gyümölcsöző együttműködést mind a négy új partnerünkkel.”

Ajánlott videó

Olvasói sztorik