Foci
klubkártya (Array)

MLSZ: A szurkolói kártya nem kidobott pénz

Sport24
Sport24

2015. 07. 17. 13:59

Sipos Jenő az MLSZ szóvivője elárulta lapunknak, a Stadionbiztonsági Projekt keretén belül elköltött összeg európai viszonlatban nézve és ár, értékarányban is jónak számít.

Miután csütörtökön az origo.hu cikkéből kiderült, nagyjából három milliárd forintba került a klub és futball-kártyarendszer kiépítése, a témával foglalkozó cikkünk végén feltettük a kérdés, vajon olvasóink miként látják: kidobott pénz volt a hárommilliárd vagy szükségszerű?

 Az egész rendszer a szurkoló számára egy plasztikkártyában testesül meg
Fotó: MTI 

Nos, érkezett pro és kontra is válasz, amiből látszik, a szurkolók is megosztottak a kérdésben. De vajon mi került ennyibe? “Európai viszonylatban nézve, és ár értékarányban is mindenképpen egy rendkívül jó projektről beszélhetünk. Ne feledjük, korszerűtlen, a kor követelményeinek nem megfelelő stadionokból kellett a biztonság és a kiszolgálás tekintetében is európai szintre előre lépni” – fogalmazott kérdésünkre Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője.

“Húsz magyar stadiont szerelünk fel komplett kamera és beléptető rendszerrel, továbbá az ezekhez szükséges szoftverrel. Ez a biztonsági rész pont olyan, mint bárhol Európában. De ennél is sokkal fontosabb a projekt kényelmi része. A kereskedelem már elég régóta abba az irányba halad, hogy otthon, interneten keresztül tudja kiszolgálni vásárlási igényeit az ember. Sokan a repülőjegytől, a biztosításon át mindent ott rendelnek. A klubok honlapjai összeköttetésben állnak az MLSZ jegyértékesítő rendszerével, így bárki, aki meccsre szeretne menni, akár napokkal előtte, vagy egy órával a kezdés előtt interneten keresztül megveheti a jegyét, kinyomtathatja és már mehet is szurkolni. A rendszer használata könnyebbséget okoz a klubnak és a szurkolónak is. Már több, mint 200 ezren váltották ki a kártyát. Aki használja, dícséri a szolgáltatást, ezért semmiképp sem érezzük kidobott pénznek az erre költött forrást” – taglalta Sipos Jenő, mire és miért költötték el az erre a projektre szánt forrást.

A közismertebb nevén szurkolói kártyát az MLSZ tavaly októberben kötelezővé tette a klubok számára, majd 10 hónap után, július 1-től engedményt tett és immár csak ajánlja. Tizenkét NB1-es klubból tizenegy élt a lehetőséggel, és bár ők is ajánlják, de nem tették kötelezővé azt szurkolóik számára. Egyedül a Fradi tart ki a saját, speciális kötelező kártyarendszere és a vénaszkenner mellett, lévén a Fradi-kártya mögé idő közben egy kedvezményekkel szolgáló vásárlói klub is épült.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Kommentek

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.