Foci

Ez lehet az új Fradi-stadion neve

A Nemzeti Sport információi szerint a Groupama Garancia Biztosító szeretne az NB1-ben szereplő Ferencváros névszponzora lenni.

A bajnoki bronzérmes Ferencváros labdarúgócsapatának új stadionja július végén nyitja meg kapuit a nagyközönség előtt.

Az új Fradi-stadionban napkollektorokat használnak, s újrahasznosítják a szürkevizet. Elválasztó korlátot és hálót nem szerelnek fel a lelátókhoz, így a szurkolók közvetlenül a pálya mellett ülnek, a nézőtér teljesen fedett, a kerengőn pedig 200 LCD-kijelzőn követhetőek a pályán történő események.

Fotó: Market/Molnár Péter

Az arénában a készpénzhasználattól mentes, kártyás fizetési rendszert alkalmaznak majd, a szurkolói csoportok egymástól teljesen elkülönítve jutnak be a létesítménybe, a lelátót pedig nagyfelbontású digitális kamerarendszerrel figyelik.

A gyep az egyik legmodernebb technológiával készült, s a játéktér automatikus fűtési rendszerrel van felszerelve. Utóbbi működéséhez 26 kilométeres csőrendszer húzódik a gyepszőnyeg alatt.

Pár nappal ezelőtt a Bors szellőztette meg a hírt, miszerint három cég is megvásárolná az új aréna nevét. A bulvárlap szerint az egyik érdeklődő akár négy milliárd forintot is erre a célra szánna.

Fotó: Market/Molnár Péter

A klub vezetői egyelőre nem nyilatkoztak az ügyben, de azt elárulták, nincs kizárva, hogy a létesítmény nevét egy bizonyos összegért értékesítik majd.

Az nso.hu értesülései szerint az együttest már tíz éve támogató Groupama Garancia Biztosító több milliárd forintot ajánlott a névadásért. Ha a megegyezés megszületne, Groupama Arénának hívhatnák a létesítményt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik