Foci

A Loki közleménye Máté-ügyben

A debreceniek elismerik, hogy a védő jogosulatlanul lépett pályára, de ez nem befolyásolta a párharc végkimenetelét.

Az alábbiakban a klub hivatalos honlapján megjelent közleményt olvashatja a kedves olvasó:

“A DVSC Futballszervező Zrt. arról tájékoztatja szurkolóit, hogy Máté Péter Litex Lovech elleni EL-rájátszás 90. percében történő jogosulatlan pályára lépésének körülményeit az UEFA illetékes testülete vizsgálja.

Az UEFA a mai napon írásban tájékoztatást kért klubunktól a játékos szerepeltetésének körülményeit illetően, amelyre a DVSC Futballszervező Zrt. még ma késődélután megküldte az érdemi álláspontját is tartalmazó válaszát.

Bár Máté Péter egy adminisztrációs hiba következtében valóban jogosulatlanul lépett pályára, ezen szabályszegés jelen esetben nem volt olyan súlyú, amely a mérkőzés eredményét vagy a továbbjutást befolyásolta volna. A jogosulatlan pályára lépés miatt az UEFA ugyan alkalmazhat jogkövetkezményt, azonban álláspontunk szerint az – a szabályszegés jellegére tekintettel – nem vezethet a mérkőzés eredményének az óvás miatti megváltoztatására.

Az üggyel kapcsolatos bővebb részletekről, illetve az UEFA döntéséről, az UEFA válaszának megérkezését követően tudunk beszámolni.”

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.