Sport

A hazai 24 Decathlon áruházból idén kettő megújul – Megnéztük a modernizált dunakeszi áruházat

Nemcsak több és innovatívabb termékkel lehet majd találkozni, hanem új próbafülkékkel és új, körkörös elrendezéssel is. Emellett plusz szolgáltatással bővült az áruház. Nem utolsósorban a Decathlon kék színe is megváltozott.

A Decathlon fő célja – az idén tavasszal bejelentett North Star globális stratégiának megfelelően –,  hogy sport hipermarketből multisport specialistává váljon. A modernizációs folyamat egyik első, a vásárlók számára is kézzel fogható része az áruházak megújulása.

Miben lesz más a megújult áruház?

  • Új körkörös elrendezésű vásárlói útvonal, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, jóval több sportággal találkozhatnak az ügyfelek
  • Modern és letisztult áruházkép, amely inspiráló környezetben mutatja be a különböző sporteszközöket
  • Az új üzletkoncepcióban kiemelt helyet kapnak a körkörös üzleti modellt támogató szolgáltatások, amellyel egy tudatosabb fogyasztásra szeretné ösztönözni a márka a vásárlóit
  • A megújulás a külsőt is érinti, az áruház kívülről is az új arculatra állt át

A modernizáció első hazai állomása a Dunakeszin található üzlet volt, amelyet másodikként a soroksári üzlet követett. Mutatjuk, mi várja a vásárlókat:

Michel Leclercq 6 sportkedvelő csapattársával 1976-ban alapította meg az első Decathlon áruházat az észak- franciországi Englos-ban, jelenleg 61 országban vannak jelen. Az első magyarországi üzletüket 2005-ben nyitották, azóta 24 áruház működik az országban és 74 féle sportághoz kínálnak sportfelszereléseket, különböző eszközöket és ruházati termékeket.

 

A videó a Decathlon megrendelésére készült.

Olvasói sztorik