Sport

Intelligens háztartási gépekkel erősít a fociszponzor Hisense

Hisense
Hisense
A Hisense idén ősszel jelentette be, hogy a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság, valamint a 2022-es FIFA-világbajnokság után az UEFA EURO 2024™ globális szponzori szerepét is bezsebelte, de ezzel nem zárta még le a nagy bejelentések sorát. A világ egyik vezető szórakoztató elektronikai gyártója évek óta fejleszti a Hisense márkanév alatt a prémium kategóriás intelligens háztartási gépeit, amelyek immár itthon is elérhetők.

A világhírű sportversenyek szponzorálása mindig is kulcsfontosságú szerepet játszott a Hisense életében, de a márka a csúcstechnológiás készülékek fejlesztésében sem lassít. A vállalatcsoport idén ősszel Magyarországra is elhozta a Hisense legújabb intelligens háztartási gépeit: a Gorenje készülékei mellett immár a Hisense okoshűtői, okosmosógépei és okos mosó-szárítógépei is elérhetők itthon.

A focival együtt vált globális márkává

15 éve aktív a sportmarketing területén a Hisense és évről-évre hivatalos támogatója számos nemzetközi eseménynek. Az első szponzorációja, a 2018-as FIFA világbajnokság hivatalos támogatása jelentősen növelte készülékeinek márkaismertségét, az azt követő években pedig az olyan népszerű sportrendezvények szponzorálása, mint például a 2020-as labdarúgó Európa-bajnokság, az UEFA under-21, a Nations League Final és az Európai Bajnoki Selejtező tovább erősítették a márkát.

A 2022-es katari FIFA-világbajnokság kellemes emlékeket idéz, akár a tévében nézték, akár személyesen mentek Dohába szurkolni, a Hisense ismertségét pedig új szintre emelte a bajnokság szponzorálása. A tavalyi év sikere után idén a vállalatcsoport bejelentette, hogy az UEFA EURO 2024™ globális szponzori szerepét is elnyerte, így a 2023-24-es és 2025-26-os UEFA Európa-bajnoki-selejtezők, a 2025-ös UEFA Nemzetek Ligája-döntő, az UEFA U21 EURO 2025, a Finalissima 2024 és az UEFA Futsal 2026 szponzori jogokat is magáénak tudhatja.

Hisense

Csúcstechnológiás készülékekkel tarol

A sportszponzorációiról is ismert márka mögött komoly technológiai fejlesztések és kutatások állnak: a háztartási gépek piacán a Hisense célja az, hogy egyszerűbbé tegye az emberek életét és olyan okos készülékeket biztosítson, amelyek könnyen kezelhetők és időt, energiát takarítanak meg a felhasználóiknak.

Ebből a célból hozták létre a ConnectLife alkalmazást, amelynek köszönhetően telefonról lehet vezérelni többek között a hűtőket, a mosógépeket és a mosó- és szárítógépeket is, sőt az applikáció arra is képes, hogy értesítéseket küldjön a készülékek műszaki állapotáról. A hűtők esetében az intelligens diagnosztikai funkció (Smart diagnostic) fokozza ezt, ugyanis a gép öndiagnosztikai vizsgálatot végez és minden talált problémát jelez.

Érintőképernyős hűtő, mosószert adagoló mosógép

A Hisense hűtőmodelljeinek további érdekessége, hogy olyan is van, amely 21 hüvelykes, érintőképernyős kijelzővel rendelkezik, így a beállítások mellett fényképnézegetésre és receptek keresésére is lehet használni, de akár üzenőfallá is válhat. Ez a modell képes fél nap alatt 2,2 kg jeget előállítani, amelyhez tartály helyett közvetlenül a csapot használja. Ezen túlmenően élelmiszerleltár funkcióval is rendelkezik, így hozzá lehet adni az ételeket, a felhasználók megnevezhetik az alapanyagokat és beállíthatják a lejárati dátumokat.

A Hisense a mosás és a mosás-szárítás kategóriáiban is vezetett be új okoskészülékeket, amelyek igazi különlegessége az AutoDose funkció: az automatikus mosószeradagolás technológiája egyedülálló módon lehetővé teszi, hogy a készülék az előre beállított szennyezettségi foknak és a ruhatöltet súlyának megfelelően automatikusan adagolja a mosószert, ami azt jelenti, hogy a felhasználónak körülbelül havonta egyszer kell csak feltöltenie a gépet. Ráadásul a ConnectLife alkalmazásban folyamatosan nyomon lehet követni a mosószer szintjét és a felhasznált energiamennyiséget, emellett pedig minden program személyre szabható és kedvenc programként elmenthető.

A Hisense teljes háztartási gép szortimentje itt található.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik