Sport

A korábbi világelső nem akárhogy oltotta le a székbírót

Sport24
Sport24

2015. 09. 02. 14:32

Fotó: Europress fotóügynökség

Babosnak most nem sikerült a bravúr

A fehérorosz teniszezőnő simán verte Lucie Hradeckát kedd éjjel a US Open első fordulójában.

A találkozó második játszmájában Azarenka 3-1-es előnynél adogatott, amikor ellenfele returnje a vonal közelében pattant. A vonalbíró hosszúnak ítélte meg az adogatás fogadást, a korábbi világelső pedig a hálóba ütötte a lasztit. Csakhogy a székbíró felülbírálta segítője döntését, mondván még a pályán landolt a labda, és Hradeckának adta a pontot.

A 26 esztendős játékos kérdőre vonta a játékvezető ítéletét. Azzal érvelt, hogy megijesztette őt a vonalbíró bekiabálása, és újra kellene játszani a menetet. A székbíró hajthatatlan volt, Azarenkának pedig sikerült kellemetlen helyzetbe hoznia a hölgyet.

“Viccel velem? Teniszezett valaha?” – kérdezte Vika, amire igenlő választ kapott. “Komolyan? Akkor nem lehetett valami jó benne” – vágta rá klasszis.

Lehet, hogy túl sokat bandázik Nick Kyrgiosszal.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.