szocsi (szocsi)
Sport sport

Kényeztetik az édesanyákat Szocsiban

A Procter & Gamble olimpikonok édesanyját és családját látta vendégül a 2014. évi Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt a P&G Anya Rezidencián.

Az Olimpiai Park területén található Anya Rezidencia a P&G „Köszi Anyu!” kampányának leghangsúlyosabb eleme, ahol a különböző szolgáltatásokkal és kényeztető kezelésekkel szeretne a vállalat köszönetet mondani az édesanyáknak kitartó támogatásukért, elkötelezettségükért és odaadásukért, mellyel a világ legjobb sportolóit felnevelték.

A P&G Anya Rezidencia megnyitó ünnepségén a „Köszi Anyu!” program nagykövetei is részt vettek, köztük a Tide nagyköveteként induló amerikai Nick Goepper, vagy a Pampers kampányarcaként versenyző orosz Oksana Domina, valamint a kétszeres aranyérmes olimpikon és anya, Rosi Mittermaier, aki a Gillette arcaként ringbe szálló német Felix Neureuther édesanyja.

„A P&G márkák nem csupán az Olimpiai Játékok helyszínén, hanem a mindennapokban is segítik az édesanyákat” – mondta Phil Duncan, a P&G nemzetközi képviselője, aki köszöntötte az édesanyákat és családjukat a P&G Anya Rezidencia megnyitóján. „Amikor egy elhivatott sportolóra tekintünk, azt a sikerekhez vezető, hosszú utat is látjuk, amelyen édesanyja kísérte őt végig, ezért is tartjuk fontosnak, hogy a sportolók mellett édesanyjuk előtt is tisztelegjünk.”

A P&G Anya Rezidenciája „otthont teremt, távol az otthontól”, amely a Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt közel 1200 órányi kényeztető szolgáltatással várja az édesanyákat és családjukat.

Nick Goepper, az amerikai olimpiai csapat tagja, az elsők között próbálhatta ki a P&G Anya Rezidencia kényeztető szolgáltatásait: „Büszke vagyok arra, hogy én is a P&G sportolók családjának tagja lehetek; nem csak azért, mert édesanyámmal együtt olyan P&G márkák hűséges vásárlói vagyunk, mint például a Tide, hanem azért is, mert a vállalat jóvoltából édesanyám elkísérhetett Szocsiba. Nagyon sokat jelent nekem, hogy a P&G gondoskodik az édesanyámról az Anya Rezidencián, és szolgáltatásaival kényezteti őt, amíg Szocsiban vagyunk. Sokat segít, hogy az édesanyám is itt szurkolhat nekem, így teljes erővel a versenyre tudok majd koncentrálni.”

„A P&G Anya Rezidenciája valóban otthont teremt, távol az otthonomtól. Alig várom már, hogy a világ minden tájáról érkező édesanyával találkozhassak” – mondta Rosi Mittermaier, kétszeres aranyérmes olimpikon. „Csodálatosnak tartom, amit a Gillette és a többi P&G márka tesz a családokért.”

„A P&G elsődleges feladata, hogy mindennapi termékeivel kiszolgálja az édesanyákat és családjukat” – mondta Lada Kudrova, a P&G marketing igazgatója, aki szintén részt vett a P&G Anya Rezidencia megnyitóján. „Ezért a Szocsi Téli Olimpiai Játékok alatt nagy hangsúlyt fektetünk az édesanyák és családjuk kényelmére és igyekszünk kiszolgálni őket.”

A P&G „Köszi Anyu!” kampányát tavaly októberben indította útjára a „Raising an Olympian – Egy olimpikon felnevelése” című videó sorozatával, amely az édesanyák szemszögéből mutatja be a sportolók életútját, történeteiket. Ezt követően a vállalat bemutatta új, „Pick Them Back Up – Hogy soha ne adjuk fel” címet viselő reklámfilmjét, amely a vállalat 2012. évi Londoni Olimpiai Játékokon debütáló „Best Job” filmjének folytatása. Az új film – amely mára már több mint 28 milliós nézettséggel büszkélkedik – köszönetet mond az édesanyáknak a gyerekeiknek nyújtott támogatásért, bátorításért, és a küzdeni akarásra tanításért.

A vállalat a Szocsi Téli Olimpiai kampányában folytatja a sorozatot és további 28 filmmel tiszteleg a sportolók és az édesanyák előtt. A sorozat videói a P&G YouTubeoldalán tekinthetőek meg.

A „Köszi Anyu!” kampány számtalan csatornán és üzletben kel életre, ahol az Olimpia logójával ellátott termékeken keresztül is bemutatkozik. (x)

Ahol a futball esze és szíve találkozik!

Válogatott írások a legjobbaktól.

Minden hónapban legalább 24 kiemelkedő színvonalú tartalom havi 990 forintért. Próbáld ki 490 forintért az első hónapban!

Ahogyan szerzőgárdánk összetétele ígéri, a legkülönfélébb műfajokban, témákban jelennek majd meg szövegek: lesznek elemzések, interjúk, kisprózák, riportok, lesznek hazai és nemzetközi témák, adat- és véleményalapú cikkek egyaránt.

Tartsatok velünk minél többen, hogy együtt alakíthassuk, építhessük az új magyar futballújságot, amely leginkább az írások nívójával és egyediségével akar kitűnni! Fizessetek elő, olvassatok, kövessetek minket, vitatkozzatok velünk, adjatok ötleteket! Várjuk ebbe a közösségbe mindazokat, akiknek a futball csak egy játék, s mindazokat, akiknek a futball több mint egy játék.

KIPRÓBÁLOM!

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.