nalbandian (nalbandian, )
Sport

Vége a Nalbandian-ügynek

Nincs több szankció a Queen’s-i tenisztorna döntőjében az egyik vonalbírót megsebesítő David Nalbandian ellen.

Az argentin teniszező a brit teniszviadal fináléjában a horvát Martin Cilic ellen mérkőzött meg, amikor egy elrontott ütést követően dühében belerúgott egy vonalbíró lábába. A sportolót azonnal kizárták a versenyből.

„Az eset újravizsgálást követően az ATP úgy döntött, hogy ugyan Nalbandian viselkedése elfogadhatatlan volt, és a diszkvalifikálása is megérdemeltnek tekinthető a szabályzat szerint, nem szándékosan okozott fájdalmat a bírónak” – nyilatkozott a nemzetközi teniszszövetség szóvivője.

A harminc éves játékostól elvették a tornán szerzett 44 945 eurónyi pénznyereményét, levontak 150 pontot a világranglista pontjaiból, továbbá 10 ezer euró pénzbírságot is kellett fizetnie.

Nalbandian ott lesz a hétfőn kezdődő wimbledoni Grand-Slamen, ahol az első körben a szerb Tipsareviccel játszik majd.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.