Sport

Nem meszelik el a harapós hokist

Nem tiltották el Alex Burrowst, az NHL döntőjében 1-0-ra vezető Vancouver Canucks csatárát, aki a vád szerint egy dulakodás során megharapta Patrice Bergeron egyik ujját.

A magyar idő szerint csütörtök hajnali finálé első harmada után a két játékos egymásnak esett, és a bostoni Bergeron bedugta egyik ujját Burrows szájába. A fegyelmi bizottság a felvételek alapján nem látta bizonyítottnak, hogy a kanadai klub elsősoros csatára harapott volna, így nem lesz eltiltás.

A Canucks számára van azért rossz hír is: a nyitó felvonás során lábsérülést szenvedett Dam Hamhuis, így a védő szereplése erősen kérdéses a magyar idő szerint vasárnap hajlani, vancouveri folytatásban.

Az egyik csapat negyedik sikeréig tartó párharc első meccsét 18.5 másodperccel a vége előtt szerzett góllal nyerte 1-0-ra a kanadai alakulat.

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.