Sport

Délig dől el Tomori sorsa

Szerda délig születik döntés arról, hogy a hollandok ellen kedden piros lappal kiállított Tomori Zsuzsanna pályára léphet-e a svédek ellen.

A magyar csapattól szerda reggel kapott információ szerint a fegyelmi bizottság azért foglalkozik Tomori ügyével, mert a játékvezetői jelentésben külön kitértek arra, hogy a magyar átlövő megrúgta a ráfekvő Diane Lameine-t.

A két játékos amúgy a 27-19-es holland sikerrel zárult találkozón többször is összekülönbözött, kétszer páros kiállítást kaptak, egyszer pedig Lameine – a bíró háta mögött – arcon csapta Tomorit. A holland játékos szintén piros lappal bűnhődött, de ő azért, mert a meccsen háromszor is kétperces büntetést szabtak ki rá.

A szerda délelőtti fegyelmi tárgyaláson dönthetnek úgy is, hogy Tomorinak ki kell hagynia a svédek elleni, esti meccset.

A találkozónak komoly tétje van. Ha a magyarok nyernek, és utána a norvégok nem kapnak ki a hollandoktól, akkor Mátéfi Eszter szövetségi kapitány csapata bejut a szombati elődöntőbe. Minden más esetben az együttes nem kerül a négy közé, és legrosszabb esetben akár a tizedik helyen is végezhet.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.