Mobil

Ingyen net és telefonálás karácsonyra a mobilszolgáltatóktól

Mindhárom operátor készült valami meglepetéssel az ünnepekre.

Közeledik a karácsony, amit a hazai mobilszolgáltatók is szépen szeretnének megünnepelni. Ez ebben az esetben azt jelenti, hogy a Telekom, a Telenor és a Vodafone is meglepetésekkel készült a következő napokra, mindössze abban van különbség, hogy ki, mit, mennyi ideig biztosít ingyen és korlátlanul.

Az ABC sorrendet tartva kezdjük a Telekommal. A magenta szolgáltató a hagyományos telefonálást helyezte előtérbe, így az ő akciója alatt ez lesz ingyenes. Az akció részletei pontosan így hangoznak:

A Telekom szeretne az ünnepi időszakban egy kis ajándékkal kedveskedni ügyfeleinek: a cég ügyfelei (lakossági és üzleti egyaránt) ingyenesen, korlátok nélkül hívhatják egymást a Telekom mobil és vezetékes hálózatán belül belföldön (alapdíjas irányokba), 2016. december 24-e 00 óra 01 perctől 2016. december 26. éjfélig.

A Telenor talán nem annyira meglepő módon inkább ingyenes internettel szeretne kedveskedni. A cég kommunikációjának és szolgáltatásainak középpontjában már évek óta a Hipernet hálózat áll, így ez a mostani is erre összpontosít:

A 2016. december 24-én 0 órától december 26-án 24 óráig tartó akció révén a Telenor havidíjas és feltöltőkártyás ügyfelei egyaránt úgy használhatják a vállalat 99,74%-os lakossági kültéri lefedettséget biztosító mobil adathálózatát, hogy nem kell a költségek miatt aggódniuk.

Ez azt jelenti, hogy a feltüntetett időszak alatt bármilyen típusú mobilnet forgalmat is bonyolít az előfizető, az nem számol bele a havi adatkeretébe, tehát 26-án éjfélkor ott folytatja, ahol 3 nappal azelőtt abbahagyta. A három nap alatt korlátozás sincs, tehát valóban bármennyit lehet nyüstölni a hálózatot.

A Vodafone szintén mobilnetet ad ajándékba az előfizetőknek. Az akciós időszak „csak” 1 napos (ez alatt a maximum felhasználható adatmennyiség 100GB) , azt azonban mindenki maga dönti el, hogy mikor szeretné beváltani (erre egyébként 2017. január 31-ig van lehetősége).

Az akció jellegéből adódóan az előfizetőknek maguknak kell aktiválni az egy napot, ami egyrészt a Mobil Vodafone alkalmazás (iOS, Android) “Ajánlatok” menüpontjában, másrészt a szolgáltató online ügyfélszolgálati felületén tehetnek meg.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik