Média
inmobi

Mobilon erősít az Adaptive Media

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2017. 08. 16. 09:23

A ThinkDigital Group-pal (TDG) kötött kizárólagos partneri szerződést a világ egyik legnagyobb független mobilhirdetési platformja, az InMobi. A TDG partnereként Magyarországon az Adaptive Media értékesíti az InMobi felületeit, így a Shazam, a Viber, a TripAdvisor és a DailyMotion mellett újabb mobilhirdetési megoldással bővült a sales house nemzetközi portfóliója.

Figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, az InMobi kiterjedt hálózatának segítségével még inkább maximalizálhatjuk ügyfeleink mobil-médiavásárlási befektetéseit. Az InMobi innovatív videó-hirdetési formátumai, egyedi célcsoport profiljai és a globális prémium-alkalmazásokhoz való hozzáférése egyaránt kivételes új lehetőségeket adnak a kezünkbe

– emelte ki Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

A bejelentés kapcsán kiadott sajtóközleményben emlékeztetnek rá: az eMarketer által kiadott Global Ad Spends Report a mobil hirdetések 50 százalékos növekedését prognosztizálja a közép- és dél-kelet európai régióban 2017-re, ennek megfelelően az in-app (azaz az applikáción belüli) megoldások egyre jelentősebb szereplőjévé válhatnak a mobil hirdetési költéseknek. A kutatás szerint ezzel párhuzamosan a hirdetők is egyre inkább a mobil platformra, különösen a videós formátumokra koncentrálva próbálják elérni a fogyasztókat.

A ThinkDigital olyan partneri kapcsolatok kiépítésére törekszik, melyek az ügyfelek számára is hozzáadott értéket nyújtanak, valamint személyre szabott és hatékony módon jelentenek egyedi élményt a felhasználók számára. A felhasználók a mobilos tartalomfogyasztási idejüknek már a 80 százalékban appokat használnak, így kijelenthetjük, hogy az „appok korát” éljük. Az InMobi egyedülálló portfóliója segítségével példátlan elérésű, márka-releváns targetált mobil kampányokat tudunk kiszolgálni. Ráadásul mindezt a márka számára is biztonságos környezetben

– idézik még Odysseas Ntotsikast, a TDG alapító-ügyvezetőjét.

Az Inmobi immár Magyarországon is egy olyan erős partnerrel rendelkezik, amely mélyreható piaci ismeretével és a digitális médiában felhalmozott bőséges szakértelmével elkötelezetten képviseli a felhasználói igényekhez igazodó mobil-hirdetési elképzeléseinket

– mondta Amine Melouk, az InMobi európai alelnöke.

Az InMobi közlése alapján az általuk kiszolgált hirdetések világszerte több mint 1,5 milliárd egyedi felhasználót érnek el.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

(FILES)(COMBO) This combination of file pictures created on May 10, 2018 shows US President Donald Trump during a rally at Total Sports Park in Washington, Michigan on April 28, 2018, and a photo released from North Korea's official Korean Central News Agency (KCNA) on April 21, 2018 of North Korean leader Kim Jong-Un delivering a speech while attending the Third Plenary Meeting of the Seventh Central Committee of the Workers' Party of Korea in Pyongyang.

US President Donald Trump told North Korean leader Kim Jong-Un on May 24, 2018, in letter that the Singapore summit will not take place. / AFP PHOTO / AFP PHOTO AND KCNA VIA KNS / Mandel Ngan AND - /  - South Korea OUT / REPUBLIC OF KOREA OUT   ---EDITORS NOTE--- RESTRICTED TO EDITORIAL USE - MANDATORY CREDIT "AFP PHOTO/KCNA VIA KNS" - NO MARKETING NO ADVERTISING CAMPAIGNS - DISTRIBUTED AS A SERVICE TO CLIENTS
THIS PICTURE WAS MADE AVAILABLE BY A THIRD PARTY. AFP CAN NOT INDEPENDENTLY VERIFY THE AUTHENTICITY, LOCATION, DATE AND CONTENT OF THIS IMAGE. THIS PHOTO IS DISTRIBUTED EXACTLY AS RECEIVED BY AFP.  /
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.