Média
inmobi

Mobilon erősít az Adaptive Media

A ThinkDigital Group-pal (TDG) kötött kizárólagos partneri szerződést a világ egyik legnagyobb független mobilhirdetési platformja, az InMobi. A TDG partnereként Magyarországon az Adaptive Media értékesíti az InMobi felületeit, így a Shazam, a Viber, a TripAdvisor és a DailyMotion mellett újabb mobilhirdetési megoldással bővült a sales house nemzetközi portfóliója.

Figyelembe véve az aktuális piaci trendeket, az InMobi kiterjedt hálózatának segítségével még inkább maximalizálhatjuk ügyfeleink mobil-médiavásárlási befektetéseit. Az InMobi innovatív videó-hirdetési formátumai, egyedi célcsoport profiljai és a globális prémium-alkalmazásokhoz való hozzáférése egyaránt kivételes új lehetőségeket adnak a kezünkbe

– emelte ki Sopov István, az Adaptive Media ügyvezetője.

A bejelentés kapcsán kiadott sajtóközleményben emlékeztetnek rá: az eMarketer által kiadott Global Ad Spends Report a mobil hirdetések 50 százalékos növekedését prognosztizálja a közép- és dél-kelet európai régióban 2017-re, ennek megfelelően az in-app (azaz az applikáción belüli) megoldások egyre jelentősebb szereplőjévé válhatnak a mobil hirdetési költéseknek. A kutatás szerint ezzel párhuzamosan a hirdetők is egyre inkább a mobil platformra, különösen a videós formátumokra koncentrálva próbálják elérni a fogyasztókat.

A ThinkDigital olyan partneri kapcsolatok kiépítésére törekszik, melyek az ügyfelek számára is hozzáadott értéket nyújtanak, valamint személyre szabott és hatékony módon jelentenek egyedi élményt a felhasználók számára. A felhasználók a mobilos tartalomfogyasztási idejüknek már a 80 százalékban appokat használnak, így kijelenthetjük, hogy az „appok korát” éljük. Az InMobi egyedülálló portfóliója segítségével példátlan elérésű, márka-releváns targetált mobil kampányokat tudunk kiszolgálni. Ráadásul mindezt a márka számára is biztonságos környezetben

– idézik még Odysseas Ntotsikast, a TDG alapító-ügyvezetőjét.

Az Inmobi immár Magyarországon is egy olyan erős partnerrel rendelkezik, amely mélyreható piaci ismeretével és a digitális médiában felhalmozott bőséges szakértelmével elkötelezetten képviseli a felhasználói igényekhez igazodó mobil-hirdetési elképzeléseinket

– mondta Amine Melouk, az InMobi európai alelnöke.

Az InMobi közlése alapján az általuk kiszolgált hirdetések világszerte több mint 1,5 milliárd egyedi felhasználót érnek el.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.