Média

Print magazinnal jelentkezett a CEMP

kult50 magazin
kult50 magazin

Kult50 (a kultúra 50 arca) néven indított prémium kulturális magazint a Spéder Zoltán CEMP-csoportjához tartozó Fidelio Media. Ebben a magyar művészeti élet meghatározó alakjaival foglalkoznak.

A CEMP blogjában jelentették be az újdonságot. Azt írják, hogy a kiadvány a mai magyar kultúra színes, friss és aktuális lenyomata, melyben listázzák azokat a művészeket és alkotókat a klasszikus-, jazz- és világzene, a színház, a képzőművészet, a film és az irodalom világából, akikre vagy már mindenki odafigyel, vagy szeretne még jobban megismerni, hiszen a közelmúltban maradandót alkottak a saját területükön.

Közel egy éve fogalmazódott meg bennünk e kiadvány gondolata: készítsünk egy keresztmetszeti képet a hazai kultúráról, egy olyan lenyomatot, amit akár évtizedek múlva elővéve, jó képet kapunk 2017 kulturális életéről. Az összeállításnál nagyon nehéz dolgunk volt, és az eredmény szubjektív és nem hiba nélküli, ugyanakkor azt hiszem – és ezt a kiadvány mintegy harminc alkotója nevében is kijelenthetem – jó munkát végeztünk.

– idézi a blog Andacs Botondot, a Fidelio Media Kft. ügyvezetőjét.

A ma megjelent magazinban Fáy Miklós, László Ferenc, Réz András, Stuber Andrea, Veiszer Alinda, Winkler Nóra és Zipernovszky Kornél véleménye alapján összeállt rangsor nélküli ötvenes lista portréi mellett igyekeztek átfogó pillanatképet nyújtani a hazai kulturális élet jelenéről is.

Újságíróként igazi álommunka egy új kiadvány létrehozása, tehetséges emberekről írni, tehetséges embereket látni pedig mindig inspiráló. A Kult50-ben megmutatjuk, hogy milyen sokszínű a magyar kultúra, és milyen sok tehetséges és a munkáját profin végző ember dolgozik benne. Az pedig külön öröm, hogy – ha egy újság oldalain csak, de – egy “színpadra” kerülhettek a különböző művészeti területek – színház, zenés színház, tánc, film, irodalom, képzőművészet, zene – remekei. Próbáltunk átfogó – ha nem teljes – képet adni, arról, hogy szerintünk mire érdemes ma oda figyelni, ha kultúráról van szó.

– tette hozzá Molnár Barbara, a Kult50 magazin főszerkesztője, a Fidelio Media Kft. print igazgatója.

A magazint egyébként az újságárusoknál és a MOL-kutatokon árusítják, valamint a kult50.hu oldalról lehet megrendelni.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik