Média

Változás a Fundamenta kommunikációjában

Új ügynökséggel dolgozik ezután a piacvezető lakástakarékos márka, ahol néhány hete húsz év után a cég vezetője is változott.

A Front Page Communications lett a Fundamenta-Lakáskassza Zrt. PR-ügynöksége. A cég a PR-tanácsadás mellett médiaszervezéssel és employer branding tanácsadással, valamint közösségi média menedzsmenttel is segíti a cég munkáját. Az ügynökséget a lakástakarék cég két meghívásos tenderen és többkörös versenyeztetés után választotta ki.

A PR-kommunikációs megbízás kiemelten vonatkozik a lifestyle médiát megszólító tartalmak előállítására, tanácsadásra és sajtószervezésre. Böröczi Péter, a Fundamenta marketing és termékmenedzsment vezetője hangsúlyozta: „A Fundamenta célja, hogy a lakás-takarékpénztári és hiteltermékeikkel kapcsolatos üzenetek könnyen fogyasztható, érdekes és figyelemfelkeltő tartalmak segítségével jussanak el a közönséghez.”

A PR-kommunikációs megbízás mellett employer branding (munkáltatói márkázással összefüggő) tanácsadói feladatok ellátására is megbízást kapott a Fundamentától. Az ügynökség így a meglévő és leendő munkavállalókat megszólító kommunikáció területén is folyamatos tanácsadással, valamint közösségi média menedzsmenttel segíti a lakás-takarékpénztár munkáját.

A Fundamentánál más változások is voltak nemrégiben. December 31-én nyugdíjba vonult a céget húsz éve irányító Gergely Károly.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik