Média

Tévéreklámokkal népszerűsítik a budapesti olimpiai pályázatot

Megmutatjuk a most elkészült szpotokat, melyeket a Human Telex reklámügynökség készített a Budapest 2024 megbízásából olimpiai bajnok sportolók közreműködésével.

Olimpiai bajnokok közreműködésével készültek el a 2024-es budapesti olimpiai pályázatot népszerűsítő társadalmi célú (TCR) reklámkampány tévészpotjai a pályázati folyamat félidejére. Az idei évben egyébként már több mint 6,58 milliárd forintot elköltő, a Magyar Olimpiai Bizottság és a Fővárosi Önkormányzat által létrehozott Budapest 2024 Zrt. azért indít őszi kampányt, mert az olimpiai helyszín kiválasztását, később pedig magát a szervezést is nagymértékben befolyásolja az olimpia társadalmi támogatottsága.(A Nemzetközi Olimpiai Bizottság 2017 szeptemberében fogja meghozni döntését arról, hogy a pályázók – Budapest, Los Angeles és Párizs – közül mely város rendezheti meg 2024-ben a világ legnagyobb sporteseményét.)

A most induló kampányban Szilágyi Áron, Kozák Danuta és Kemény Dénes saját szemszögükből osztják meg a nézőkkel, miért álmodoznak budapesti olimpiáról. A kampány fő üzenete, hogy a budapesti olimpia egy egyedülálló, közös élmény lenne a magyarok számára, mely pozitív hatással bír a jövő sportolóira, az országra, az egész társadalomra. Egyébként mindhárom „Az én történetem” szpot azonos dramaturgiára épül.

A bajnokok mellett szeretteik is szerepet kaptak a filmekben: Szilágyi Áron menyasszonya, Kozák Danuta édesapja, Kemény Dénes édesapja és gyermekei is részt vettek a forgatáson. Valamennyi olimpikon megmutatja olimpiai érmeit is a szpotokban, a záróképeket pedig Budapest egy-egy emblematikus hídjánál vették fel.

Rádióban és a sajtóban is menni fog a kampány

A kampány a televíziós szpotok mellett rádió és sajtó kommunikációs hirdetésekkel, valamint közterületi és online megjelenésekből is áll majd. Azt egyelőre nem tudni, mennyibe kerül majd a Budapest 2024 Zrt. számára a kampány, illetve mely médiumok kerültek be a médiamixbe, de az máris kiderült, hogy a Human Telex reklámügynökség készítette a szpotokat, a médiavásárlásokat pedig a Media Insight cég intézi.

Íme a szpot Kozák Danutával.

Ez pedig Kemény Dénessel.

És Szilágyi Áronnal.


Készült egy werkfilm is.

bp2024_kemeny_denes_sajto

bp2024_szilagyi_aron_sajto

bp2024_kozak_danuta_sajto

 

Az őszi olimpiai kampány adatai

Megbízó: Budapest 2024 Nonprofit Zrt.

Reklámügynökség: Human Telex Reklámügynökség

Ügyvezető igazgató: Hajnal Tamás

Kiemelt kommunikációs projektvezető: Udvarev-Tóth Rita

Ügyfélkapcsolati igazgató: Bayer Ákos

Művészeti vezető: Darázs Bódog

Szövegíró: Mrena Julianna

Ügyfélkapcsolati menedzser: Szirmai Judit

Médiaügynökség: Media Insight

Rendező: Bergendy Péter

Operatőr: Szecsanov Martin

Zene: Csont István

(A Budapest 2024 Zrt. élére egyébként októberben nevezték ki Mihók Attilát, a Mediaworks Hungary és a Népszabadság Zrt. tavaly leköszönt vezérigazgatóját.)

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik