Média

Ügynökséget váltott a Budapesti Metropolitan Egyetem

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2016. 09. 27. 11:27

Lecserélte kommunikációs ügynökségét a Budapesti Metropolitan Egyetem, mert erősebb médiajelenlétet szeretne magának.
Korábban a témában:

Szeptembertől a Noguchi Porter Novelli támogatja a 2016-tól már egyetemként működő intézmény pr-aktivitásait. A METU meghívásos tenderen választotta ki új ügynökségét.

Az együttműködés célja a tavaly márkanév- és arculatváltáson átesett intézmény (korábbi nevén Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola – BKF) ismertségének növelése és szakértői pozicionálása. A Noguchi Porter Novelli tevékenysége a magánegyetem üzleti, kommunikációs és turizmus-vendéglátás szakjainak kommunikációjára, valamint a corporate kommunikációra terjed ki.

Célunk, hogy az intézmény a felsőoktatási szektorban elfoglalt szerepének megfelelő súllyal jelenjen meg a hazai médiában

– mondta el Jákó Eszter, a Metropolitan Egyetem marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese.

Az oktatási intézmény egyébként korábban az Avantgarde pr-céggel dolgozott együtt.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Kommentek

ILLUSTRATION - A young man holds a smartphone displaying an erotic photo of a young woman in Hanover, Germany, 31 October 2013. Many headmasters from Cloppenburg have warned parents against the new trend of 'sexting', an act of sending sexually suggestive photographs between mobile phones or upload them to social networks. Photo: JULIAN STRATENSCHULTE
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.