Média

Eldőlt, kivel kommunikál a Skanska Magyarországon

Több hetes tenderfolyamattal választotta ki a világ tíz legnagyobb kivitelező és fejlesztő vállalata között számon tartott Skanska ingatlanfejlesztő és kivitelező vállalat, hogy kivel végzi magyarországi kommunikációját. A svéd székhelyű ingatlanfejlesztő cég a Café PR-t bízta meg végül a PR-feladatok ellátásával.

A Skanska eddig mintegy 168 ezer négyzetméternyi kereskedelmi célú ingatlant fejlesztett Magyarországon. Portfóliójukban többek között olyan mérföldkőnek számító épületek szerepelnek mint Budapest első LEED platinum minősített zöld épülete, a Green House vagy a nemzetközileg is díjazott Science Park. Legújabb fejlesztésüket, a Nordic Light irodaházat – amely a nemzetközi LEED minősítés arany fokozatával büszkélkedhet – most októberben adják át.

„Kiemelt célunk, hogy olyan munkahelyeket hozzunk létre, ahol az emberek szívesen töltik az idejüket. Fejlesztéseinknél ennek érdekében komoly figyelmet fordítunk az energia hatékony és környezetbarát megoldásokra, valamint az egészséges munkakörnyezet kialakítására. A kommunikációnk során is ezeket az előnyöket szeretnénk tudatosítani, bérlőink és partnereink körében” – mondta Marcin Łapiński, a Skanska Magyarország Ingatlan Kft. ügyvezetője.

A több hetes tender alatt egyébként az ügynökségeknek be kellett mutatniuk, milyen stratégiával közelítenének a cég kommunikációjához, valamint egy próbafeladatot kellett elvégeznie. A győztes pályázó a 2017-es kommunikációs stratégia kidolgozásában, a sajtókommunikáció teljes körű tervezésében és végrehajtásában is részt vesz a jövő év folyamán.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik