Média

Visszatér a Brandmania az RTL-re

Simon Krisztián, BrandMania
Simon Krisztián, BrandMania
Már a kilencedik évadját kezdi ma este az RTL-en látható, a kommunikációs iparág történéseivel foglalkozó Brandmania című műsor.

A csütörtök éjszakánként rendszeresen jelentkező infotainment típusú műsorból tizenhat új BrandMania produkciót rendelt az RTL Klub, de szombat délelőtt az RTL Klubon, vasárnap reggel pedig az RTLII-n is megismétlik a heti adásokat.

A műsorvezető ezúttal is Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője lett, aki a 119. adást Cannesban még a nyár elején vette fel. Itt egyébként – ahogyan a 24.hu már beszámolt róla – magyar kreatívszakemberek minden korábbinál nagyobb sikert értek el, hiszen több díjat is bezsebeltek a francia riviérán megrendezett kommunikációs iparági versenyen.

A BrandMania idén őszi adásaiban egyébként olyan témákkal is foglalkoznak majd, hogy mennyit ér a Balaton mint márka, milyen trendek mozgatják a tévépiacot, mekkora a szakemberhiány a kommunikációs iparágban, mik a legújabb irányok a marketingkommunikációban, hogyan automatizálódik a marketing vagy éppen miként változtatják meg a smart megoldások a brandek üzleti modelljeit.

(Kiemelt képen Simon Krisztián, a Brandmania műsorvezetője, a Marketing&Media főszerkesztője)

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik