Média

Megható világhimnuszt alkotott a Samsung az olimpiára

A globális együttműködést és a határokon átívelő kommunikációt ünneplő, különleges televíziós és digitális felületekre szánt reklámfilmet alkotott a közelgő olimpiai játékok alkalmából a Samsung.

Mindössze két hét van hátra a 2016-os riói olimpia nyitóünnepségéig. Ennek alkalmából a vezeték nélküli eszközök kategóriában az olimpiai játékok nemzetközi partnerének szerződött dél-koreai Samsung bemutatta a sporteseményre készített, „A Himnusz” címet viselő reklámfilmjét. Az alkotók a különböző nemzetek himnuszainak egyes részleteit kombinálva hoztak létre egy egyedi zenedarabot, amelyet a világ különböző pontjáról érkező sportolók adnak elő. A Himnusz nyitójelenetében egy fiatal ausztrál lány énekel fel egy sort Botswana nemzeti himnuszából a gyártó egyik okostelefonjával, majd a folytatásban a telefon beutazza a világ összes szegletét, miközben rögzíti és megosztja a szurkolók és a sportolók hangját, ahogy elénekelnek egy-egy sort a különböző nemzetek himnuszaiból. Az egyes részletek folytonosan követik egymást, így jön létre egy teljesen új alkotás. A nézők eközben megismerkedhetnek a gyártó különböző mobil megoldásaival.

Mutatjuk is az új, tényleg különlegesre sikeredett reklámfilmet:

A Himnusz tökéletesen visszaadja a Samsung márka legfontosabb értékeit és azon törekvéseinket, hogy a technológiánk és határokon átívelő kommunikációnk által egyesítsük a világot.A Himnuszt hallgatva a sportrajongókat és a sportolókat világszerte büszkeség töltheti el, és együtt ünnepelhetik az összetartozás élményét, amely az olimpia szellemiségének is a szerves részét képezi – mondta Younghee Lee, a Samsung Electronics Mobilkommunikációs üzletágának marketingért felelős alelnöke.

A reklámban egyébként hat nemzetközi szintű sportoló tűnik fel, akik eddigi életük során egyedülálló módon küzdötték le a korlátokat, és átlépték saját határaikat, hogy jelentős fejlődést érjenek el, és megvalósítsák céljaikat. Ezek a sportolók a riói olimpia előtt és alatt számos digitális és közösségi felületen is feltűnnek majd, hogy elmeséljék saját történetüket arról, miként rombolták le a határokat, és küzdötték le az akadályokat. Ezáltal világszerte segíthetik a rajongókat, hogy megérthessék és magukévá tehessék a “Tedd meg, még ha lehetetlennek tűnik is!” gondolkodásmódot.

A Himnusz a dél-koreai cég riói olimpiához kapcsolódó globális kampányának a része, amelynek középpontjában olyan sportolók állnak, akik kitartásukkal kimagasló eredményeket értek el. A gyártó az idei év elején a az “A Fighting Chance” című dokumentumfilmjével indította el a kampányát, amelyben négy, különböző országokból származó olimpiai reménység inspiráló történetét mesélik el, akik szembeszálltak a nehézségekkel és leküzdötték saját határaikat, hogy hazájukat segítve történelmet írjanak. Ezt követte a “The Chant,”, amely a sportolók és a szurkolók egyéni fejlődését méltatja, amelyeket a gyártó készülékeinek is köszönhetően értek el. Ezek a készülékek tették lehetővé számukra azt is, hogy a földrajzi távolságokat legyőzve kapcsolatban maradhassanak szeretteikkel és szurkolóikkal.

Régi támogatói az olimpiának

A Samsung egyébként hosszú ideje támogatója az ötkarikás játékoknak. A cég először az 1988-as szöuli olimpiai játékok helyi szponzoraként vett részt az olimpián. Az 1998-as naganoi téli olimpiai játékoktól kezdődően vált a vállalat a vezeték nélküli kommunikációs eszközök kategóriában az Olimpia Globális Partnerévé. Ezzel egy időben egyre inkább elköteleződött az olimpiai mozgalom iránt, amelyben a saját Wireless Olympic Works (WOW) nevű vezeték nélküli kommunikációs platformjával és mobiltelefonjai segítségével vállal szerepet.

A cég számos digitális marketing kampányt is szervez azért, hogy az olimpiai játékok izgalmait világszerte minél több ember élhesse át, és hogy mindenki számára biztosítsa a lehetőséget, hogy az okos mobil technológiák révén részese lehessen az olimpiának. A Samsung Globális Olimpiai Partneri elkötelezettsége a 2016-os riói olimpián túl a 2018-ban PyeongChang-ban megrendezendő téli és a 2020-as tokiói nyári olimpiai játékokra is kiterjed majd.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik