Média
Nick Jr.

Az óvodás gyerekek tévécsatornáján is lesznek reklámok

Szalay Dániel
Szalay Dániel

újságíró. 2016. 07. 13. 10:39

Októbertől elindul a reklámértékesítés a Nick Jr. gyerekcsatornán. A reklámidőt az RTL reklámértékesítő háza fogja árulni. Az MTV zenecsatornán viszont augusztus végén befejezik a reklámértékesítést.

A hirdetői igények minél teljesebb kiszolgálása érdekében október elsejétől elindul a reklámértékesítés a gyermek korcsoport körében közkedvelt Nick Jr. tévécsatornán – derül ki az RTL Magyarország Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő reklámértékesítő ház, az r-time sales house legfrissebb hírleveléből.

A Nick Jr. csatorna célcsoportja a 2 és 6 év közötti gyermekek, óvodás korúak, akiket a kisiskolás életre játékos tartalmakkal, kedves és tanulságos animációs mesékkel és sorozatokkal szólít meg. A csatornán látható például a hétköznapok esetleges veszélyeire felkészítő Mancs Őrjárat, a számok világába betekintést nyújtó Bubi guppik, az angol nyelv rejtelmeibe is bevezető Dóra és barátai, vagy az alapvető technikai megoldásokat bemutató Láng és a szuperverdák. “A Nick Jr. gondosan válogatott, félelemkeltéstől mentes és szórakoztatóan oktató műsorait minden kisgyermek zavartalanul és örömmel nézheti, és egyúttal a szülők is megismerhetik, mi mindennel kell majd gyermeküknek megbirkózni az iskolában” – olvasható a csatorna bemutatójában.

A Nick Jr. egyébként nem az egyetlen, gyerek célcsoportot megcélzó csatorna az r-time kínálatában, hiszen a sales house eddig is értékesített reklámidőt a Nickelodeonra, sőt a hirdetők az RTL Klub gyereksávjában is vehettek reklámidőt.

Az r-time egyébként azt is bejelentette, hogy befejezi az MTV zenei csatorna reklámértékesítését idén augusztus 30-tól.

Az M-RTL Zrt. tulajdonában lévő média-kereskedőház jelenlegi formában folytatott tevékenységét több mint tíz éve, 2005. január 1-jén kezdte meg. Idéntől egyebek mellett ők értékesítik a Viacom csatornáinak reklámidejét is (Comedy Central, Nickelodeon, Viva, MTV, Paramount Channel), a Discovery Network csatornáit (a Discovery  Channel, a TLC és az Investigation Discovery), illetve az Origo Zrt. tematikus csatornáit (a LifeNetwork és OzoneNetwork).

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

JERUSALEM, ISRAEL - DECEMBER 11:  Protesters burn a poster of U.S. President Donald Trump in front of the Damascus Gate at the entrance to the Old City on December 11, 2017 in Jerusalem, Israel. In an already divided city, U.S. President Donald Trump pushed relations in the city to breaking point after making the announcement to recognize Jerusalem as Israel's capital.  (Photo by Chris McGrath/Getty Images)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.