Média

Új vezetők a BMW magyar leányánál

Új marketingvezetőt és új MINI márkavezetőt nevezett ki a BMW Group Magyarország.

Június közepétől Pócs Zsuzsanna veszi át a BMW Group Magyarország marketingvezetői feladatait, míg Oros Attila, a BMW Group Magyarország eddigi marketingvezetője 2016 tavasz végétől MINI márkavezetőként folytatja karrierjét a vállalatnál, hogy a prémium brit márka teljes körű értékesítés és marketing tevékenységért felelve a MINI-t további sikerekhez segítse. A változásokra azért került sor, mert a MINI márkamenedzseri pozíciót korábban betöltő Jávor Dániel távozott a cégcsoporttól.

Pócs Zsuzsanna, a BMW Group Magyarország új marketingvezetője
Pócs Zsuzsanna, a BMW Group Magyarország új marketingvezetője

Pócs Zsuzsanna újonnan érkezett a BMW-hez, de tizennégy éve már annak, hogy az autóiparban tevékenykedik. Autós szakmai karrierjét 2002-ben kezdte a Porsche Hungária PR munkatársaként, majd az elmúlt 10 évben a vállalat Audi marketingvezetői pozícióját töltötte be. Az Audi márka marketing feladatai mellett párhuzamosan 2006-2008-ig a Porsche, valamint 2009-2012 időszakban a SEAT márkák marketing irányítása is hozzá tartozott. A vezető felsőfokú végzettségét előbb a Kodolányi János Főiskola gazdálkodási szakán, majd a Pécsi Tudományegyetem Gazdálkodás Marketing Msc képzésén szerezte. Zsuzsanna anyanyelvi szinten beszél németül és felsőfokon angol nyelven. Szabadidejében szeret utazni, új kultúrákat felfedezni, új embereket megismerni, valamint sokat sportol, így leginkább a futás és a sízés jelenti számára a kikapcsolódást.

Oros Attila, a MINI új felelőse
Oros Attila, a MINI új felelőse

Oros Attila a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem elvégzése után tanulmányait a párizsi Copernic kereskedelmi iskolában folytatta. A szakember húsz éve dolgozik az autóiparban hazai és nemzetközi területen is nagy tapasztalatai vannak, így többek között négy évet töltött a Citroen párizsi központjában, illetve később a francia márka magyarországi marketing vezetése is hozzá tartozott. A BMW Group Magyarország marketingvezetői feladatait 2010 óta látta el sikeresen, ez alatt az időszak alatt a BMW folyamatosan növelte eladásait a hazai piacon. A háromgyermekes szakember kiválóan beszél franciául és angolul, szabadidejét legszívesebben utazással, túrázással vagy hobbi-autózással tölti.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik