Média

Díjazták az év kelet-európai PR-ügynökségét

A tegnap este Berlinben megrendezett EMEA SABRE Awards díjátadón a Grayling nyerte el  ‘A 2016-os Év Kelet-Európai PR Ügynöksége’ díjat.

A zsűri indoklásában kiemelte az ügynökség hozzájárulását ea kelet-közép-európai PR piac fejlődéséhez, valamint a Grayling régiós hálózatának erejét (10 iroda, 170 tanácsadó), amely lehetővé teszi, hogy a ‘régió legizgalmasabb’ megbízásain dolgozzon. A zsűri hangsúlyozta továbbá a vállalat folyamatos régiós erősödését, különös tekintettel arra, hogy az elmúlt időszakban egyes versenytársak kénytelenek voltak csökkenteni tevékenységeiket a térségben.

A zsűri azt is kiemelte, hogy a Public Affairs a Grayling növekedésének egyik fő mozgatórugója Kelet-Közép-Európában.

Ez a díj nem csupán az elmúlt 12 hónap eredményeit tükrözi, hanem az elmúlt több mint 20 év kemény munkáját is, mely során egy olyan erős hálózatot építettünk ki és tartunk fel Kelet-Közép-Európában, amely a nyugat-európai és amerikai vezető tanácsadó cégek színvonalával vetekszik. Továbbra is a több országra kiterjedő munkáinknak köszönhetően vagyunk leginkább ismertek a régióban, és a legtöbb ügyfelünkkel több régiós országban is együttműködünk. Nagy öröm számomra ugyanakkor, hogy a zsűri elismerte és kiemelte szaktudásunkat a Public Affairs területén is, amely régiós szinten bevételeink mintegy felét teszi ki

– mondta Ábrahám Gergely, a Grayling Hungary vezérigazgatója.

Az EMEA SABRE Awards az egyik legnívósabb nemzetközi díjak egyike a PR iparágban. Több mint 2000 pályázat érkezik Európából, a Közel-Keletről és Afrikából különböző kategóriában, amelyeket az ügynökségi és vállalati kommunikációs és branding szakértőkből álló nemzetközi zsűri bírál el.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik