Média

Szövetkezik a Nielsen és a Profitero

online vásárlás e-kereskedelem
online vásárlás e-kereskedelem
A Nielsen globális információkat és ismereteket szolgáltató cég, valamint az e-kereskedelmet elemző Profitero vállalat együtt méri az e-kereskedelmet a jövőben.

A cél, hogy egyesítsék a Profitero Digitális Polc 360-as alkalmazáscsomagját és a Nielsen e-kereskedelemmel kapcsolatos kínálatát az FMCG márkák számára. A szövetség kiterjeszti a Nielsen e-kereskedelmi potenciálját, és lehetővé teszi gyártók számára, hogy összehasonlítsák a digitális polc elemzéseit az aktuális értékesítési adatokkal. Segít nekik ez a kibővített kínálat abban, hogy megértsék az általuk figyelt online eladások és a részesedések változása mögött rejlő okokat.

Európában a Nielsen már méri az e-kereskedelmet az Egyesült Királyságban, Franciaországban és Spanyolországban, ezenkívül Hollandiában és Törökországban kulcsfontosságú partnerektől kap információkat. A Profitero fejlett technológiát, globális lefedettséget és az e-kereskedelem elemzésére vonatkozó sokféle kínálatot hoz a szövetségbe. Lefedettsége kiterjed több mint negyven ország 4 ezer weboldalán 300 milliót meghaladó termékre, amelyekről naponta készít holisztikus digitális polcmegoldást. A megoldás értékeli az e-kereskedelem teljesítményét befolyásoló valamennyi fontos tényezőt, beleértve az árat, promóciót, választékot, kereső pozíciót, termék tartalmát, hogy minősítésükkel és ismertetésükkel segítsen ügyfeleinek kihasználni az e-kereskedelem lehetőségeit.

A Nielsen folyamatosan beruház és fejleszti kapcsolatait, hogy ügyfeleinek hozzáférést biztosítson olyan masszív, szilárd mérési szolgáltatásokhoz, amelyek lehetővé teszik számukra, hogy értékelhessék és felismerjék növekedési lehetőségeiket az e-kereskedelemben

– mutatott rá a Nielsen vezető piacainak elnöke, Karen Fichuk, majd hozzátette:

Ez a szövetség az ágazatot egy lépéssel közelebb viszi a Totális Fogyasztó méréséhez, mivel egyaránt lefedi az offline és az online vásárlásokat, valamennyi eladáshelyet, a kiskereskedelmet és az otthonról lebonyolított beszerzéseket. Napjaink gyorsan változó kiskereskedelmében az e-kereskedelem teljesítményének mutatói már nem a „jó ha van” kategóriába tartoznak, hanem a kiskereskedelem minden szereplője számára a siker alapvető fokmérői.

A Profitero elnök-vezérigazgatója és egyik alapítója, Vol Pigrukh azt mondta:

A Profitero stratégiai szövetsége a Nielsennel tovább erősíti vezető pozíciónkat az e-kereskedelem elemzésében. Ismereteink a digitális polcról segítenek az FMCG gyártóknak növelni eladásukat és piaci részesedésüket az e-kereskedelemben. A Profitero és a Nielsen jelentős társulása lehetővé teszi, hogy hatókörünket kiterjesszük a teljes e-kereskedelmi piacra; így az FMCG márkáknak a legátfogóbb megoldásokat tudjuk szolgáltatni, továbbá segíteni őket abban, hogy növeljék üzletüket mind online mind az összes többi csatornában.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik