Média

Kiválasztották a legjobbnak tartott üzleti weboldalakat

A Telekom honlapversenyének győztesei
A Telekom honlapversenyének győztesei
Chilitermelő, hidegburkoló és magánvasút vállalkozások weboldalait választották a legjobbnak a Telekom által meghirdetett honlapversenyen.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

A Telekom kis- és közepes vállalkozások között meghirdetett honlapversenyére olyan céges weboldalakkal lehetett nevezni, amelyek tavaly január 1. és idén január 31. között készültek el. Kategóriánként 5-5 millió forint értékű marketingkampányt nyerhettek azok a cégek, amelyek benevezték weboldalukat.

A zsűri a Chilion (premiumchili.hu) és a BestBurkoló (bestburkolo.hu) kisvállalkozók weboldalait találta a legjobban sikerültnek, és nekik ítélte meg az 5-5 millió forintot érő reklámtámogatást.

„Egyre többen tájékozódnak és vásárolnak az interneten, ami mára az információszerzés egyik leggyorsabban, legkönnyebben és legkényelmesebben elérhető eszközévé vált. Mindegy, hogy egy frissen alapított vagy évek óta működő cégről van szó, manapság már egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának, hogy ne tegye le a névjegyet az interneten is”

– mondta Lakatos Péter, a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletágának vezérigazgató-helyettese.

Azt, hogy bármely üzleti területen tevékenykedő cég tud magának vonzó, és népszerű honlapot készíteni, jól bizonyítja, hogy a legtöbb szavazatért járó Közönségdíjat a Train Hungary-nak (trainhungary.hu) adták át. A Train Hungary külföldre történő teherszállításra specializálódott magán vasúttársaság, akiknek háromezer fős követőtábora 1 millió forint értékű marketing-kampány jutalomhoz segítette a céget.

A 4 tagú zsűri tagjai voltak: a Telekom kis- és középvállalati szolgáltatások területéről Lakatos Péter (vezérigazgató-helyettes) és dr. Árvai Gergely (ICT szolgáltatások marketingmenedzsment ágazatvezető), valamint külsős szakemberek Grósz Mónika, (e-commerce szakértő) és Jedlicska Márton (Isobar Budapest, kreatív igazgató). A zsűri a kiválasztásnál fontosnak tartotta, hogy mennyire könnyű megtalálni az alapinformációkat az oldalon, milyen az átadott üzenet szövegeinek minősége, vonzóbb-e a hasonló vállalkozások oldalainál, valamint vizuálisan mennyire megnyerő, harmonikus az oldal kialakítása.

A Telekom Honlapversenyre benevezett weboldalak egyébként megtekinthetők ezen a címen.

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik