Média

Divatos műsorgyártóként debütál az Amazon

Style Code Live
Style Code Live
Élő, napi harminc perces műsorral jelentkezik az eddig az e-kereskedelemben ismert Amazon.

Érdekel a content marketing?

banner_300x250_fiu_nlc_24
Jelentkezz a márciusban induló képzésre!

Az Amazon webáruház ezentúl napi gyakorisággal látható műsora, a Style Code Live hétfőtől péntekig jelentkezik, és ingyenesen nézhető az interneten, streaming segítségével.

A műsor divattal és szépségápolással foglalkozik, a műsorvezető pedig Lyndsey Rodrigues, akit a nézők az MTV “Total Request Live” című műsorából már ismerhetnek, valamint Rachel Smith, az ABC News “Good Morning America” című műsorának tudósítója, és Frankie Grande, a CBS „Big Brother 16” című műsorától. A műsorba vendégeket, szakértőket, divattanácsadókat, bloggereket és sztárokat is hívnak, hogy különböző divat- és szépségtippeket adjanak, saját stílusukról beszéljenek.

A műsor létrehozásával az Amazon célja nyilvánvalóan, hogy miközben egy fajta szolgáltatást nyújt, vásárlásra is ösztönözze a nézőket. Ennek érdekében a videólejátszóban megjelenő galériából közvetlenül is be lehet szerezni a műsor témáihoz kapcsolódó ruhákat és más termékeket. Reklámot egyébként külön nem sugároznak, legalábbis egyelőre.

Munira Rahemtulla, a Style Code Live csapatának vezetője arról beszélt a variety.com-nak, hogy nagyon sokszor kértek tőlük divattal és szépségápolással kapcsolatos tanácsot, ezt az igényt akarták kielégíteni.

A műsor egyébként azért készül élőben, hogy a nézők különböző interaktív szolgáltatásokat is igénybe vehessenek, így például bekapcsolódhatnak az élő chatbe, kérdéseket tehetnek fel a vendégeknek és a műsorvezetőknek, beszélgethetnek arról, hogy mik most a trendi dolgok és mi történik éppen a közösségi médiában.

 

Ha még érdekli a reklámpiac: cmsales.hu (x)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik