Média

Tévés metaadat-szolgáltatóra vetett szemet az Ericsson

fyi television
fyi television
Az Ericcson megvenné a FYI Televison vezető szórakoztató metaadat és rich media tartalomszolgáltatót. Az ügylet várhatóan az idei év első negyedévében zárulhat le.

Az FYI Television szórakoztató televíziós tartalmat és lineáris műsorütemezési adatokat gyűjt és oszt szét naponta több mint 9 ezer televíziós hálózattól. Az információkat személyre szabható formátumokban összesíti különböző digitális, média, tartalom, adatelemző és nyomtatott média ügyfelek számára, akik azokat hálózatba kapcsolható eszközeiken, például táblagépeken, telefonon, asztali számítógépen, internetes portálokon és játékkonzolokon használják fel.

A vásárlás, amely a szokásos lezárási feltételek teljesülése esetén jön majd létre, a cég közleménye szerint megerősíti az Ericsson által kivívott iparági vezető pozíciót a műsorszórási és média szolgáltatások terén.

A különböző eszközökön elérhető televíziós és videó szolgáltatások egyre bővülő választékának köszönhetően a nézők opciók széles köréből válogathatnak. Az Ericsson legfrissebb ConsumerLab kutatása szerint a lineáris tévénézők 50 százaléka állítja, hogy nem talál minden nap olyan műsort, amit szívesen megnézne – ez a tény is rávilágít a tartalom-felderítés jelentőségére.

Az a szakértelem, amit az FYI Television az amerikai piacon a metaadat konverziós és integrációs szolgáltatások terén megszerzett, ötvözve az Ericsson által ugyanezen a területen Európában elért vezető pozícióval ütőképes globális erőt hoz majd létre a tartalom-felderítés területén. Az Ericsson gondoskodik majd arról, hogy a nézők bárhol és bármikor – és mindig a megfelelő formátumban – találják meg a keresett tartalmat, akár lineáris adást, akár igény szerinti (on demand) videót néznek

-fogalmaz a cég közleménye.

A közlemény idézi Magnus Manderssont, az Ericsson ügyvezető elnökhelyettesét, a Globális Szolgáltatások üzleti egység vezetőjét is, aki elmondta:

Meggyőződésünk, hogy a televíziós iparág fejlődésével és a tévénézési szokások megváltozásával a kiváló minőségű gazdag metaadatok a személyre szabott televíziózási élmény központi elemévé válik. Ha mindezt kiegészítjük a televíziós platformok és tartalom-felfedezés terén megszerzett képességeinkkel, segíteni tudunk majd az ügyfeleinknek abban, hogy javítsák a videó élményt és új bevételi lehetőségeket tárjanak fel. Az FYI Television szakértelme és amerikai fogyasztói bázisa nagyszerűen kiegészíti az Ericssonét, és növekedési stratégiánk szerves részévé válik.”

Az FYI Televison által szolgáltatott metaadatok segítségével könnyebben megtalálhatjuk a bennünket érdeklődő tartalmakat
Az FYI Televison által szolgáltatott metaadatok segítségével könnyebben megtalálhatjuk a bennünket érdeklődő tartalmakat

Az FYI Television alkalmazottai a felvásárlás 2016. I. negyedévben várható lezárásakor az Ericsson Globális Szolgáltatások üzleti egységéhez tartozó Business Line Broadcast & Media Services üzletághoz fognak csatlakozni.

Az Ericsson korábban az Egyesült Államokban, Atlantában létrehozott egy műsorszóró és médiaszolgáltató központot. A vállalat jelenleg ebből a központból feliratozási szolgáltatásokat nyújt a világ műsorszóróinak, és azt tervezi, hogy az elkövetkező hónapokban audionarrációs szolgáltatásokat vezet be.

Az emberek nap mint nap, valamennyi kontinensen néznek olyan tévéműsorokat, amelyeket az Ericsson több mint 2500 fős személyzete készített, menedzselt és közvetített Európában, a Közel-Keleten, az ázsiai / Csendes-óceáni térségben vagy az Egyesült Államokban. A cég Európa legnagyobb tartalom-felderítési szolgáltatójának számít: több mint 3 ezer televíziós csatornán, több mint 30 nyelven szolgáltat metaadatokat, képeket, keresést és ajánlásokat. Az Ericsson Broadcast & Media Services évente több mint 2,7 millió órányi műsort oszt szét több mint 90 nyelven, a világ több mint 500 televíziós csatornája számára. Emellett évente több mint 200 ezer órányi feliratozási szolgáltatást nyújt – ebből 80 ezer órát élőben.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik