Média

Együttműködik az Origo Media és a Central Médiacsoport

videó
videó
Az Origo Media portfóliójába tartozó Videa videomegosztót használja a Central Médiacsoport. Az együttműködés nemcsak technikai, de anyagi előnyökkel is jár a felek számára.

Az elmúlt évek tapasztalata, hogy egy hírsite-nak ma már nem elég csupán megosztania videós anyagokat, de önálló rovattal, saját mozgóképes tartalmakkal is rendelkeznie kell. Ehhez azonban komoly és folyamatosan fejlődő technikai háttér is szükséges, hiszen hiába a jó tartalom, ha a látogató nem tudja azt élvezni bármely általa használt platformon.

– Az Origo Zrt. tartalmainak teljes körű hasznosítása érdekében annak idején fontos volt számunkra, hogy saját videomegosztó technológiával rendelkezzünk. Ezt azóta folyamatosan optimalizáljuk minden használatban lévő platformra, és állandón fejlesztjük, igazodva az aktuális trendekhez, valamint törekedve a látogatói igények maximális kiszolgálására. Külön öröm számunkra, hogy nyitni tudtunk B2B irányba is, ezzel még inkább kihasználva a Videa adta lehetőségeket – mondta el Tókos Lóránt, a cég operációs és lapigazgatója.

A szakemberek szerint a magyar piac mérete miatt nincs értelme egymástól függetlenül létrehozni három-négy olyan technológiát, amely ugyanazt a célt szolgálja. A Central Médiacsoport egy jelképes fix összegért használhatja az Origo Zrt. videomegosztóját, és közben értékesítheti a videókhoz kapcsolható reklámidőt is. A külföldi megosztókkal szemben ez teszi érdekeltté a magyar platform használatában.

– Amikor videomegosztó szolgáltatást kerestünk, több szempontot tartottunk szem előtt: olyan rendszer legyen, amely minden platformon működik, és azokon kényelmes tartalomfogyasztást biztosít, változatos lehetőségeket teremtsen a hirdetők számára, illetve szerkesztőink könnyedén tudjanak dolgozni vele, miközben az eszköz folyamatosan fejlődik is. A Videa minden szempontnak megfelel – nyilatkozta Dunai András, a Central Médiacsoport Zrt. digitális üzletágának igazgatója. – Mindig is támogattam a különböző piaci szereplők együttműködését azokban a helyzetekben, amikor nem kifizetődő egymástól függetlenül tevékenykedni. A HOPPex is azért jött létre, hogy a hazai vállaltoknak biztosítson előnyt a külföldi multicégekkel szemben, és azt gondolom, a jövőben is létrejöhetnek még hasonló kooperációk.

(A 24.hu kiadója a Central Médiacsoport leányvállalata, a Central Digitális Média.)

Ajánlott videó

Olvasói sztorik