Média

Magyar céget díjaztak a pr-esek világversenyén

PRGN_Awards
PRGN_Awards
Rangos nemzetközi kommunikációs szakmai elismerésben részesült a magyar Goodwill Communications: az elsősorban üzleti és stratégiai kommunikációs ügynökség munkáját két kategóriában is díjazták a világ egyik legnagyobb, független kommunikációs cégeket tömörítő hálózata, a Public Relations Global Network (PRGN) éves díjátadó ünnepségén.

A globális kommunikációs ügynökségi hálózat tagjai minden évben kétszer találkoznak, tavasszal és ősszel a tudásmegosztás céljából. Az őszi találkozó, amelyet idén Dubajban tartottak, az éves Best Practice verseny jegyében telik, ahol 14 kategóriában osztanak díjat a tagság által a legjobbnak szavazott ügynökségi nevezések között. A 46 ügynökséget tömörítő szervezet tagjai idén összesen 97 projekttel neveztek a különféle kategóriákban a pénzügyi kommunikációtól kezdve a kríziskommunikáción át a közösségi-média megoldásokig.

„Óriási sikernek tartom, hogy valódi nemzetközi versenyben, két kategóriában is sikert tudott elérni a Goodwill Communications csapata. Ez is bizonyítja, hogy jó úton járunk és helyünk van egy olyan globális hálózatban, ahol a mindenkit összekötő, fő mozgatórugó a magas szintű kommunikációs munka és ügyfélkiszolgálás” – mondta Kondor Anna, a Goodwill Communications alapítója.

A magyar cégnek két projekttel is sikerült helyezést elérnie. Az ügynökség harmadik helyezett lett a „fogyasztói kommunikáció – szolgáltatások” kategóriájában a Next Level blog tartalomkialakítása kapcsán, ami az Erste Bank Hungary prémium üzletágának erősítését tűzte ki célul. Ebben a kategóriában az első helyet az amerikai CooperKatz and Company vitte el a szintén amerikai TD Bank fogyasztói népszerűsítése kapcsán.

A Goodwill Communications másik díjazott projektje a Fornetti felvásárlás során, a svájci-ír Aryzta csoport megbízásából az ügylet kommunikációs támogatásáról szólt, és amely a „pénzügyi kommunikáció és befektetői kapcsolatok” kategóriában szerezte meg a második helyet. A kategória győztesének a német cometis AG bizonyult projektjével: a szintén pénzügyi és stratégiai fókuszú német ügynökség az Európában vezető pénzügyi szolgáltatásokat nyújtó Ferratum cég tőzsdérelépéséhez nyújtott sikeres stratégiai kommunikációs tanácsadást.

Díjeső hullott az oroszokra

A legtöbb díjat idén az orosz Cros ügynökség vitte haza: ők 8 plakettet tudhatnak magukénak. A Cros után a holland Evident PR, az amerikai The Fearey Group és az ugyancsak amerikai Landis Communications 3-3 díjjal lettek gazdagabbak különböző kategóriákban.

A díjkiosztóval egy időben a PRGN hálózata új taggal is bővült. Az egyesült államokbeli The Hoyt Organization kiválasztásával a kaliforniai piacon lett ismét képviselete a hálózatnak. Az új ügynökség széleskörű kommunikációs és kríziskommunikációs tanácsadást nyújt és főként az ingatlanpiacon és pénzügyi szolgáltatásokban működő cégek, illetve az egészségügyben tevékenykedő szervezetek körében szolgál ki ügyfeleket.

12 éve a piacon a díjazott magyar ügynökség

A Goodwill Communications 2003-ban jött létre, fontos szereplője a hazai pénzügyi és üzleti kommunikációs területnek. Az ügynökség több mint kéttucatnyi hazai és nemzetközi vállalatot szolgál ki, elsősorban pénzügyi szolgáltatókat, tőzsdén jegyzett cégeket, jogi és pénzügyi tanácsadókat, valamint a távközlési és az energetikai szektorok szereplőit. Vállalati ügyfelei mellett rendszeresen végez kommunikációs feladatokat az adott szektorok szakmai szervezetei számára is. A cég az üzleti szféra számára kidolgozott online és közösségi média megoldásokkal is évek óta jelen van a piacon.

Az ügynökség az elmúlt években szoros partneri viszonyt épített ki más, független pr-ügynökségekkel a Csehországban, Lengyelországban, Romániában és Szlovákiában, továbbá 2012 óta a Public Relations Global Network nemzetközi ügynökségi hálózat tagja. Ezekkel a lépésekkel az ügyfélkiszolgálás és a tanácsadói színvonal folyamatos fejlesztését igyekszik elősegíteni.

Ezt érdemes tudni a PRGN-ről

A Public Relations Global Network, a világ egyik legnagyobb, független PR-ügynökségeket tömörítő hálózata. Évi 110 millió dollárt meghaladó összesített árbevételével a PRGN a világ hat kontinensén 46 ügynökséggel van jelen. A PRGN tagjai összesen több mint ezer ügyfél több mint 80 különböző piacon végzett kommunikációs tevékenységét segítik szerte a világon. A hálózat keretében világszerte összesen több mint 900 kommunikációs szakember dolgozik nemzetközi cégek és szervezetek kommunikációs feladatain. A PRGN 2012 őszén választotta tagjai közé a Goodwill Communications hazai csapatát.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik