Média

Reklámügynökségtől érkezett a TCC új igazgatója

Perry Valkenburg, TCC vezérigazgató
Perry Valkenburg, TCC vezérigazgató
A kiskereskedelmi hűségprogramok piacán vezető szerepet betöltő TCC Perry Valkenburgot nevezte ki a vállalat új vezérigazgatójának. A szakember a TBWA reklámügynökségnél eltöltött 20 év után érkezik a TCC-hez, új munkakörét január 4-től tölti be.

Korábbi pozíciójában Valkenberg a TBWA nemzetközi és globális elnökeként dolgozott, ahol hozzá tartozott többek között az ügynökség globális digitális, vásárlói marketing és adatalapú ajánlattételi feladatainak felügyelete. A szakember nevéhez fűződik számos olyan innovatív megoldás, amely az iparágban úttörőnek számít, mint például a WISH interaktív kirakat platform koncepciója, amelyet Cannesban több Arany Oroszlánnal jutalmaztak.

A TCC jelenlegi vezérigazgatója, Richard Beattie a következőképpen értékelte utódja kinevezését: „A kiskereskedelem új világában, ahol a digitális és a való világ mára teljes mértékben összeforrt, kulcsfontosságú, hogy segítsük a vásárlókat az új területen való eligazodásban. A környezet talán megváltozott, de a hűség ugyanaz maradt. Perry kinevezése éppen egy olyan időszakban történik, amikor a TCC pozíciójának megerősítését tűzte ki célul, és teljes mértékben független, magántulajdonú vállalatként néz a jövőbeni növekedés elé. Ahogy fennállásunk 25. évébe lépünk, minden eddiginél kedvezőbb helyzetből segíthetjük a kiskereskedőket, párosítva a stratégiai céljaikat a kreativitással, amely nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a vásárlóikat szenvedélyre és lelkesedésre inspirálják.”

„A jelen piaci környezetben, amikor az offline és online kereskedelmi csatornák teljesen uralják a vásárlóközönség felfogását, az adatalapú tervezés, az aktivizálás és a márkahűség talán fontosabb, mint valaha. Ahhoz hogy a jövőben sikeresek legyenek, a kereskedőknek és a brandeknek egyaránt érzelmeken alapuló kapcsolatot kell létesíteniük vásárlóikkal. A TCC, mint a világ 60 országban jelen lévő vállalat, globális tapasztalatával segít a kereskedőknek abban, hogy eladásaikat növeljék, és tartós kapcsolatot építhessenek ki vevőikkel” – mondta el Perry Valkenburg a TCC-hez való csatlakozása kapcsán.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik