Light

A Mercedes megcsinálta az idei év messze legzseniálisabb reklámját

Vincze Miklós
Vincze Miklós

Kultúrák és cool túrák. 2015. 10. 12. 13:56

Minden gyerek imád kisautókkal játszani, legtöbben pedig előszeretettel törik őket szét egymáson. A német autógyár legújabb reklámkampányához ezt használta ki.

A szép hosszú nevet (Brake Assist System Plus) kapott biztonsági rendszer – mely két radar segítségével érzékeli a közelgő akadályokat, veszély esetén pedig fékez is helyettünk – népszerűsítésére a német Jung von Matt/Alster reklámügynökség igazán ötletes megoldást talált: azonos pólusú mágneseket épített a  két gyermektenyérnyi méretű Mercedes-modellekbe, majd azt gyerekek kezébe adta, hogy játsszanak velük.

Ők természetesen rövidesen megpróbálták őket ütköztetni, de ez nem igazán sikerült. Nem lettek boldogok tőle.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Kommentek

Budapest, 2016. február 26.
A Microsoft informatikai világcég magyarországi székháza az egykori óbudai Gázgyár területén létesült Graphisoft parkban, a főváros III. kerületében.
MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba 
***************************
Kedves Felhasználó!
Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.