Light

Ocsmány, lepukkant virágokkal kedveskedtek Valentin-napon

A weboldalon ízlésesnek tűnő csokrok valójában botrányosan néztek ki.

Történhet-e rosszabb Valentin-napon, mint hogy az általunk megrendelt virágot nem kézbesítik szerelmünknek? Persze, hogy történhet: ha kiviszik, de az ajándék vállalhatatlan állapotban van.

Persze nem kizárt, hogy a konkurens cégek összehangolt marketing-támadását látjuk, de ha mégsem erről van szó, akkor nagyon úgy tűnik, hogy az 1-800-Flowers nevű, virágok és egyéb ajándéktárgyak kiszállítására szakosodott cég kellemetlen Valentin-napon van túl.

Hát még az ügyfelei!

A Twitteren nagy csokor bejegyzés tanúskodik arról, hogy azok között, akik virágokat szerettek volna küldeni párjuknak, voltak, akiknek egyáltalán nem juttatták célba a küldeményét; és olyanok is, akiknek igen, de kissé csalódottak lettek, amikor meglátták a csomag állapotát.

Sorra jelennek meg a posztok a kézbesített virágok fotóival, és bizony a képek – ha a lehető legudvariasabban szeretnénk fogalmazni – lehangolóak. Mondhatjuk úgy is, hogy a megrendelt és a kiszállított csokor látványa köszönőviszonyban sincs egymással.

Várakozás vs. valóság

Volt, aki panaszkodott, hogy a virágot kint hagyták az utcán a hidegben, ami vélhetően nem tett jót az állapotának, és olyan is volt, akihez eleve élettelen növényt kézbesítettek. (A legcsodálatosabb, hogy a kommentek között az egyik konkurens cég bejegyzését is olvashatjuk: „legközelebb próbáljon ki minket”).

És sajnos az se járt sokkal jobban, aki csokit rendelt kedvesének.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik