Light

Életnagyságban megelevenedő díszek

A francia Orange telekommunikációs cég a kiterjesztett valóság technikáját használva táncoltatott karácsonykor.

Hazánkban is láttunk már ilyet, amikor különböző magyar városok plázáiban egyebek között dinók és egy űrhajós élethű, háromdimenziós mása segített a játékban résztvevőknek elveszni a virtuális világban, de Londonban például angyali jelenésnek lehettek a járókelők a szemtanúi.

A világ egyik legnagyobb mobilhálózat- és internetszolgáltatója ünnepi kampányát eleve egy olyan reklámfilmmel nyitotta, amiben életre keltek a karácsonyfára aggatott figurák, így adott volt az ötlet továbbvitele, aminek eredményeképpen Párizs és Marseille lakosai lötyöghettek egyet a Mikulásgyertyával, a manóval, az angyalkával (bár ő nem volt olyan szexi mint az AXE-nél…), vagy a napkeleti bölccsel.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik