Light

Soha többé szégyenséta!

A Harvey Nichols áruházlánc meghökkentően fura karácsonyi reklámmal próbál vásárlásra csábítani.

Korábban a témában:

Magát a címben használt kifejezést nem jogtörténeti vonatkozásban használja a hirdetés, hanem az USA felsőoktatási szubkultúrájának szlengjéből származó fogalomként. Bár eredetileg uniszex körben használták, egyre inkább a hölgyekre alkalmazzák bizonyos körülmények között.

Ha valaki a kora reggeli órákban a környezetéhez nem passzoló öltözetben, netalántán kabát nélkül, cipővel a kézben, kissé leharcolt külsővel botorkált vissza a koleszszobájába, jó eséllyel kirúgott a hámból előző éjjel, valószínűleg egyéjszakás kalandban volt része. Mivel mindez egy pillantással felmérhető, a gyalogutat szégyensétának nevezték el.

Mostanra ez szélesebb értelemben véve a buli utáni másnap közterületen hazafelé tartó, megalázó caplatást takarja, és ha valakinek volt már ilyen élménye, nem biztos, hogy még egyszer meg szeretné tapasztalni. De miért kellene a vigasságról emiatt lemondanunk, és kinek mi köze az életvitelünkhöz?

A Harvey Nichols igényes modelljeit viselve bármikor elegánsak maradunk, a megfelelő ruházatban mindig dívának érezhetjük magunkat, mert megőrzi a magánéletünk titkait. Valamelyiknek mindenképp a fa alatt a helye!

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.