Light

Fejre állt világ

Hiába látványos a Gillette rövidfilm, a reklámfogyasztók ma már nem ezt várják el egy kampánytól.

Még a nyolcvanas években Lionel Richie rohangált a plafonon videoklipjében, hogy aztán a technikát átvegye számtalan film és hirdetés. Egy picit el is használták a mennyezetet, és egy idő után már nem jelentett akkora szenzációt a trükk, bár Christopher Nolan Eredet című mozijában ismét jól mutatott.

A világ legnépszerűbb borotváit gyártó Gillette az elmúlt időszakban jó néhányszor bizonyította, hogy egészen otthonosan mozog a vírusmarketingben, hiszen bemutatta a világ legnagyobb borotválkozását, valamint a bolygó legkisebb hirdetését, amely elfért egy szőrszálon.

Most mintha veszítettek volna a lendületből és visszatértek a hagyományos típusú reklámokhoz, mindezt a plafonra gyúrva. Sajnos legújabb szpotjukban azon kívül, hogy minden fejre áll, nincs semmi érdemleges. A felhasználók sem díjazták a videót, a YouTube-on az elmúlt öt nap alatt öt-hatszázas nézettséget ért el.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik