Light

Tátott szájjal ostobán nézünk ki

Állítását két szemléltető példával is alátámasztja az Otrivin, amelyek félreértések kesernyés helyzetkomikumára épülnek.

Korábban a témában:

A kissé erősebb humorú kampányról óhatatlanul és kapásból a hazánkban kultstátuszú Wick Atemfrei-reklám – “Az orrodat is tisztíccsa!” – ugrott be, amely annak idején szintén kiverte egyeseknél a biztosítékot.

Mindenféle sértő jellegnek még a szándékát is elutasítva: azért érthető, hogy egy orrcseppmárka azt próbálja illusztrálni, arckifejezésünk mennyire megváltozik, ha az orrjárat eldugulásakor nem használjuk a szükséges terméket és így csak a szánkon át jutunk levegőhöz…

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.