Light

Dinoszauruszok a magyar plázákban

Meg delfinek, nagymacska, felhőszakadás villámlással, sőt még egy űrhajóssal is találkozhatnak a szerencsések!

Persze mindezt csak virtuálisan, háromdimenziós animáció és egy kivetítő, valamint az Appshaker ügynökség által a National Geographic Channel és a UPC közös kampánya számára megvalósított technológia, a kiterjesztett valóság segítségével.

A hirdetésfajtát általában okostelefonok és táblagépek használatával szokták alkalmazni, ám az AXE-től már láthattunk ilyet “élőben”, amikor egy londoni pályaudvaron a reklámokból ismert egyik angyal manifesztálódott a szájukat tátó utazók között.

A mostani marketingfogás különlegessége azonban, hogy magyar vonatkozású, hiszen az ismeretterjesztő televíziós csatorna hazánkban októberben indított, Megáll a ész! című sorozatát promotálta itthoni helyszíneken: a budapesti Alléban és a miskolci Szinvaparkban.

Mitöbb, aki siet és mázlista, ma még a székesfehérvári Alba Plazában elcsípheti a nem mindennapi látványosságot!

Ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.