Light

Szaunázni a konyhában

Amikor már valóban ideje beszerezni egy új szemüveget vagy kontaktlencsét.

A Nagy-Britannia és Európa egyik legnagyobb szemüvegbolt-hálózatával rendelkező Specsavers vállalat mindig arra törekedett, hogy reklámjaiban humoros formában tálalja, ha valakinek szüksége lenne valamilyen látásjavító eszközre.

Rendszerint kínos helyzetekre építenek ezekben a szpotokban: bemutatják, amikor az ember erősen “benéz” valamit.

Legutóbbi helyzetgyakorlatuk során kezdetben a nézők is azt hiszik, minden rendben, hiszen úgy néz ki, főhősünk egy szál törölközőben egy szauna felé baktat. Aztán benyit, leül és élvezi a gőzt – míg egyszer csak fel nem tűnik a dühös Gordon Ramsay sztárszakács…

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.