Light

Málna, a fenegyerek

Gyümölcshaverok, ha beindulnak.

Kevésbé ismert mai adagunk márkája, bár már 1908 óta az üdítőital-piac szereplője és 65 országban hozzák forgalomba. Az eredetileg angol Vimtóról van szó, melynek leve szőlő, málna és feketeribizli ízesítésű, no meg tartalmaz némi gyógynövénykivonatot is.

A lila italnak készítettek egy aranyos kis reklámsorozatot, melyben ez a három gyümölcs haverként lett megjelenítve. Az első részben körhintára pattannak, ahol a szomszéd hölgyemények szláv akcentussal való leszólítása még csak rövid poén, a hangsúly az egyre pörgősebb centrifugális erő hatásán van.

A folytatásban már a gyengébb nem vegzálásáé a főszerep. Ebben az epizódban beültették a brigádot egy lowriderbe (pattogó autó, mely még további látványként nyeklik és csuklik), és kitolták őket egy kereszteződéshez, ahol természetesen nemsokára megérkezett egy nyitott kabrió három jó kis csajjal.

Hőseink nem is restek, azonnal tüzetesen végignéznek a lányokon és beindítják az autó pattogását. Innen azért kezd érdekessé válni a reklám, ugyanis az addig egyben lévő gyümölcsök a rázkódás hatására – hát, hogy is mondjuk – egyszerűen megsemmisülnek…

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik