Light

Beszólt a Mercedesnek, beszólt a BMW-nek

Most a Chrysler van soron.

Tavaly az Audi minden eddigi rekordját megdöntve több mint egymillió autót adott el.

Válságidőszakban mintha rá nem hatna a gazdasági recesszió, ismét csúcsot döntött, vagyis az idén az első negyedévben 18,4 százalékkal több kocsit értékesített mint a múlt év hasonló időszakában.

Így az év eleje óta boldogan elszórakozgatott hirdetéseiben a legnagyobb konkurensnek számító Mercedesszel, BMW-vel, legalábbis ami az USA-ban futó reklámjait illeti (ott lehetőség nyílik a konkurenciát “lesajnálni” a hirdetésekben).

Most azonban a Chryslert vették elő, és a Super Bowl ideje alatt Eminemmel készült reklámra hajazva (látványvilág, zene) készítettek egy anyagot az új Audi A6 Avant kombi részére. A reklámmal azonban már nem csak a Chryslernek üzentek, hanem a cégben többségi tulajdont szerzett Fiatnak is.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik