Light

A Sony újradefiniálja a tévé fogalmát

Tömör, célratörő reklám.

A világ egyik legnagyobb elektronikus szórakoztatóipari konglomerátumához rengeteg fejlesztés köthető. Az első CD-játszó, az első kizárólag személyes célra szánt videokamera is a japán vállalatóriás számlájára írható, ahogyan olyan méltán népszerű termékek is mint a Walkman vagy a Playstation.

A mai frappánsan összerakott reklámdózisban a hatvanas években indítanak a Grey London ügynökség segítségével, mivel ekkor kezdett a távol-keleti cég betörni az otthonokba televízióival, amelyeket 1968-tól a Sony Trinitron megjelenésével színesben is gyártott.

Ma több mint negyven évvel és számtalan fejlesztéssel a háta mögött a vállalat továbbra is a piacvezetők egyike, és mint ilyen nem akar lemaradni, ezért a televízió fogalmát újradefiniálja az internet, a 3DTV, az IPTV technológia, és a Google TV funkciók összegyúrásával.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik